Subscribe:

22 Nisan 2012

Yeni Erkek Grubu DSP Boys 24 Nisan'da İlk Kez Kamera Karşısında


Efenim yeni moda çıkış yapmadan önce bir gizem yaratmak, tek tek üyelerin tanıtım videolarını koymak falan olsa gerek. DSP Medya'nın yeni erkek grubu için de bu tanıtım konsepti seçilmiş. Nisan ayının başında tüm üyelerinin maskeli olduğu bir tanıtım yayınlayan şirket 24 Nisan'da MBC'nin "Making The Star"  adlı programında sahneye çıkacak. Mayıs ayında ise albümleri bekleniyor.

DSP'den çıkan daha önceki gruplar Sechs Kies, Click-B ve SS501 olduğu için tarzlarının onlara benzeyeceği düşünülüyor. 7 üyeden oluşan grup ilk tanıtımda maskeleriyle görünüyorlardı ama yavaş yavaş üyelerin tanıtım videoları yayınlandı. Şimdi teaserlara bir göz atalım:












[Resim: tumblrm2ty7vi5tj1qdenuy.jpg]




Kaynak: allkpop

Bu teaserlar, gizemli çıkış, her üyenin ayrı sembolü olması durumu bana feci şekilde bir grubu hatırlattı ama neyse artık. Doğal bir durum deyip geçiyorum sektör böyle ve yaratıcılığında sınırları var elbette birbirlerine benzeyecekler. 
Teaserlardan Jae Hyung'u gözüme kestirdim, sanırım lider o olacak yaşça en büyükleri o şimdilik. Ama daha 2 üyenin tüm bilgileri açıklanmamış belki onlardan biri yaşça büyüktür. Yaşça büyük falan diyorum ama en güyüğü 1990'lı en küçükleri Seung Yub 1994'lü, yukarıdaki teaserlardan son iki üyenin bilgileri daha açıklanmamış. 24 Nisan'da ayrıntılı şekilde öğreneceğiz sanırım. Yolları açık olsun diyoruz. 

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Anyooooo ^^ MYNAME VE EXO grubuna çok benziyor bence yine üçgenler havada uçuşacak gibi geliyor bana hele bide şirketleri SM ise tamam yani ama Jae Hyng'a bittim ^^
bir korefan olarak bend bloguma beklerim ^^

Işık dedi ki...

Ben de JHyung ve SJin'i gözüme kestirdim Astrea'cım ;) Grup çıkmadan rengimizi belli edelim ki sonradan karışıklık olmasın :D
Bir de, her yeni grupta "oppa"ların yaşları küçülüyor ki ona üzülüyorum.

Işık dedi ki...

Making The Star videoları taze yayınlanmışken, üyelerle ilgili yorumlarımı yazayım:

Jae Hyung - En yakışıklıları. Çok tatlı bir gülüşü var. Hatta ben Hyun Joong'a benzettim biraz. Onlar da bunun farkında olacak ki, programda en çok görünen o. En çok fangirl toplayan da o olacak gibi.

Hyeong Kon - En kaslıları. En büyükleri ve lider. Eğlenceli de bir tip, hele programda bir "Macho Man" dans performansı var ki, izlenmeli.

Seung Jin - En sevimlileri. En küçükleri ve maknae. Tam bir fare surat. Kim yaptıysa eline sağlık, çok güzel yapmış :) Dansı oldukça iyi.

Yun Young - En efemineleri. Vücudu ve tavırları kız gibi gerçekten. Kızıl saç da iyice feminen göstermiş. Ama buna rağmen çok yumuşak bir sesi var. Main vokallerden biri, kesin. Bir de oldukça uzun, 180cm.

Hyo Jun - En güzel gözlü ve 2. en yakışıklı. Bence bir Gong Yoo havası var. Dansı da iyi.

Sung Min - En orta halli. Tipi, dansı , sesi eh işte. Hele Hint müziği gibi bişiler söylüyor programda, off (kötü anlamında)!

Seung Yub - En gizemli. Neden mi? Programda en az gösterilen. Kendisini tanıma fırsatı bulamadım.

Sonuç olarak; bence JHyung, HJun ve SJin ;))

PS: Bahsi geçen video için http://www.youtube.com/watch?v=J5k15c0lSts

Astrea dedi ki...

Vay demek Hyeong Kon lidermiş zaten tip olarak en büyükleri o görünüyordu ama yaşları açıklanmadığı için Jae Hyun olur demiştim :D
Seung Yub'a da yazık yahu ne ilk tanıtımlarda ne programda adam akıllı göstermişler acıdım çocuğa onuda favorilere eklesem gizemli insanları severim ahaha (artık nerden tutup listeye ekleyeceğimi şaşırdım)
Jae Hyun'a ortak çıktı:D

Işık dedi ki...

Bence JHyun'a ortak olmayacak k-lover olmayacaktır Astreacım ;) Çok kan dökülecek bu oppa için. SYub'a ben de üzüldüm walla.Belki part2 de biraz daha gösterirler. Oppa listesine eklemek için bahaneye gerek yok ki ;)

Yorum Gönder