Subscribe:

6 Şubat 2012

Jaejoong'un Türkiye Ziyaretinin Detayları


Şu yazımızda Jaejoong'un hayranlarıyla buluşmak için Türkiye'ye geleceğini duyurmuştuk. Büyük gün bugündü ve inanmak hala güç olsa da söz konusu buluşma gerçekleşti, biz de bütün ayrıntıları vermek için buradayız.

Önce hikayenin başına dönelim. Jaejoong şu videoda görebileceğiniz gibi Türkiye'ye şöyle sessiz (en azından başlarda) bir giriş yaptı. Tabi ki bundan sonrası ile ilgili her hangi bir detay bilmiyoruz. Ancak dün akşam Jaejoong'un attığı tweet biraz duygularını anlamamıza yardımcı olabilir. Jaejoong Türk ve Korelilerin birbirine çok benzediğinden ve Türkiye'nin çok güzel bir yer olduğundan bahsetmiş. Ayrıca "Önümüzdeki bir kaç gün için heyecanlıyım." demiş.

Ardından bugün öğlen saatlerinde bir haftadır beklenen buluşma gerçekleşti. Buluşma öncesinde hayranların sabırsız bekleyişini şu videoda görebilirsiniz. Ve Jaejoong salona şöyle giriyor. Burada hayranların hep bir ağızdan hoş geldin demesi hoş bir detay. Jaejoong'un Türk yemeklerini beğendiğini de şu videodan öğreniyoruz. Jaejoong'un buğulu sesinden bir şarkı dinlemek için şu videoya göz atın. Jaejoong'un doğumgünü üzerinden pek zaman geçmediğinden kutlamaktan zarar gelmez demiş hayranlar, buyrunuz. Bir de Türkçe "Sizi çok seviyorum." ve "Sizi özledim." deyip utandığı an, sanırım en çok akılda kalanlardan olacak.

Buluşmanın en çok ilgi çeken anlarından biri de Jaejoong'un Türk kızlarını beğendiğini söylemesi ve Korece bile bir Türk kızla evlenebileceğini açıklaması olmuş. Menajeri bile "Türk kızlarının bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum, getirmese miydim?" demiş esprili bir dille. Bunun haricinde tekrar gelmek isteyeceğini belirtmiş ve son olarak Türkiye'ye gelen ilk Koreli ünlü olmanın bir gurur olduğunu söylemiş.

Gelelim buluşma ardından yaşananlara. Hayranlar saseng'liği elden bırakmamış ve otel kapısına kamp kurmuş, ne yalan söyleyeyim ben de olsam yapardım. Video için tıklayınız.

Jaejoong buluşma sonrasında bozuk bir İngilizce ile tweet atmış. "Türkiye'yi seviyorum. Türk hayranlar çok hareketli ve sevimli." demiş. Ardından yaptığı hatalara kendi de gülmüş ve "cute" kelimesine eklemeyi unuttuğu e harfini "e haha" diyerek eklemiş. Ardından "Türkiye süper" diyerek yazının en tepesinde gördüğünüz fotoğrafı eklemiş. Bunun sonrasında grup arkadaşları ile uzun süre sohbet ediyor, bizi ilgilendiren kısım ise şu. Junsu Türkiye'nin nasıl olduğunu sorunca Jaejoong "Türkiye şahane, bir dahakine beraber gelelim." demiş. Ardından iki farklı kedi fotoğrafı eklemiş ve bir tanesini (altta) görünce kendi kedisini özlediğini belirtmiş.

Jaejoong yarın da Ankara'da olacak ve Kore'ye Salı günü dönecek. Yarınki maceraları da aktaracağız. Bizden ayrılmayın:)

Not: Video ve fotoğrafları ekleyen, organizasyonda emeği geçen herkese teşekkürler. JYJ Turkey ve Korea Fans ayrı bir teşekkürü hak ediyor. Bu güzellikler artarak devam etsin.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ufak bildiri jaejoong bu ayin 4unde dogmustur fakat 4 rakami korrde ugurszluk anlamina grlirms bu yuzden baska ni tarihte kutluo amlicanz jae bircok kez kutluo. Bu pasta bu yuzdndi hrhalde ^^

Modern Prometheus dedi ki...

İhihi utandığı an güzelmiş. :) Şaşırdım Türkiye'ye gelmesine güzel olmuş ama devamı gelir belki hadi bakalım :D

11.galaxy.2 dedi ki...

ay burda yazıyı görüp jeajong un ankaraya geldiğini hatırlayıp tekrar üzüldüm ben ki ankarada okuyan insan bundan haberim yoktu :( ağlıycam galiba :)bu sıralar kore alemini bırakmaya çalışmakla meşguldüm ilişiğimi kesmiştim tabi sadece 2 3 hafta sürdü bu olay ve bu olayın mağduru da jaejong u görememem oldu :( okuldan arkim gitmiş ballandıra ballandıra anlatmıştı bana :(

Unknown dedi ki...

jae joong'un twitterinn adı nedir bilen biri varsa lütfen söylesin

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Biraz geç olucak ama :) JaeJong Türkiye'ye gelen ilk Koreli ünlü değil ki :) Shinhwa,
Yoon Kye Sang gibi ünlülerde önceden Türkiyeyi ziyaret etmişti tabiki JaeJoong'un gelişi daha büyük oldu :):)

Yorum Gönder