Subscribe:

24 Ekim 2011

Gong Yoo ve Im Soo Jung gizlice evlenmiş...mi?



Son zamanlarda ortalık Gong Yoo ve Im Soo Jung'ın gizlice evlendikleri dedikodusuyla sarsıldı, hatta daha biz olaya vakıf olamadan ilk yalanlama da Gong Yoo'nun ajansından geliverdi. Seo Taiji'nin evli olduğunu yıllarca sakladığını hatırlayın, Lee Min Ho ve Park Min Young ilişkisinin aynı gün içinde önce yalanlanıp, ardından kabul edildiğini hatırlayın ve bu yalanlamaya ne kadar güvenebiliriz, varın siz düşünün.

Ajanstan gelen açıklama şu şekilde, "Son zamanlarda forumlar ve sosyal paylaşım sitelerinde Gong Yoo ve Im Soo Jung'ın gizlice evlendiği söylentileri dolaşıyor. Bu söylentilerin asılsız ve yanlış olduğunu netleştirmek isteriz.

Bu temelsiz söylentilerin sürekli olarak karşımıza çıkması hem şirketimiz hem de Gong Yoo adına gerçekten talihsiz bir olaydır. Gong Yoo önce Finding Mr. Destiny, ardından Crucible'ı çekmiş ve yoğun bir dönemden geçmiştir. Hala Crucible tanıtımlarıyla meşguldür. Son zamanlarda ise, Japonya'da Aralık ayında düzenlenecek geniş katılımlı fan toplantısının hazırlıklarıyla ilgilenmektedir. Tamamen çalışmalarına konsantre olmuş durumdadır."

Gong Yoo'nun ajansı daha da ileri gidip, bu söylentileri yayan siteler ve kullanıcılarına karşı yasal işlem de başlatmayı planlıyormuş. (Biri Dok Go Jin mi dedi?)

Ajans son olarak şu açıklamayı yapmış. "Bu yalan haberlerin Gong Yoo'nun imajı ve çalışmalarını etklileyeceği konusunda endişeliyiz. Gong Yoo şu anda bu dedikodulardan ötürü zor zamanlar geçirdiğinden, daha fazla spekülasyon yaratılmaması ve dedikoduların devam etmemesi makbule geçecektir. Yakın gelecekte güzel haberler vermek dileğiyle."

Evet Yooppa severler, yorum sizin.
Kaynak: Soompi



12 yorum:

La Fea dedi ki...

Aha YOOppa lafı litaretüre yerleşti çok mutlu oldum :) Bu durum farklı saçmalamasınlar evlilik falan yok. Sizde öyle şaibeli konuşmayın kızaaammm :) Maksadınız ne beni öldürmek mi? Ahh bak yine kalbim çarpmaya başladı. Dil altı alacağım yakında :p

Oh Yoon Joo dedi ki...

Gong evlendiyse bile @La Fea'ya durumu açıklayamama korkusundan toruna torbaya karışana kadar gerçekleri açıklamaz ^^ Bu iki şeker yaratığı birbirine yakıştıran yeryüzündeki tek canlıdan sevgilerle :D Yoo Fighting (:

kimbapsushi dedi ki...

Haha Fea'm gerçekler katı, gerçekler acımasız ama biz bu dedikodulara inanmıyoruz. Yooppa bizim milli damadımız olacak, başka yolu yok:)

İlk yorum senden geldi, ilk takipçimiz de sen oldun. Dostluğunu yine gösterdin, sağol :)

kimbapsushi dedi ki...

OhYoonJoo çaktırma ben de yakıştırıyorum ama arkadaşlığımız hatrına başka türlü davranıyorum :)

Oh Yoon Joo dedi ki...

kimbapsushi Milli damadımıza sevgilerle We <3 Yoo eniştemiz olarak :P

Oh Yoon Joo dedi ki...

Nihahaha olaydı iyiydi o kahkaha Hulusi Kentmen'den gelmiş gibi oldu (: Yanak mıncıklamak serbest mi? Şaka bir yana da kuzu yırtsa da bir yerlerini biz görümceler olarak tutar salmayız Gong'u. Zaten gidesi de yok Yooppanın ;)

La Fea dedi ki...

Hanımlar, hanımlar çok tehlikeli sularda yüzüyorsunuz dikkat diyorum. İçimden bir canavar çıkabilir onu tanımak istemezsiniz değil mi? Onu sadece Im Su ile tanıştıracağım. Muha ha ha haha (Şeytani kahkaha oluyor bu :P )

tarih84 dedi ki...

Allahtan evlilik mevzusu kesin reddi ilan olmuş yoksa la fea tarafından im sunun katli vacit sayılacaktı hehehe:) Evlilik falan yok cıx :)

NOT:Bloğu yeni duydum, bu sitenin abonesi oldum süpper fikir kızlar aja aja:)
Jung Woo Sung haberlerini özellikle bana bir link atarsanız ömrü billah duacınız olurum hani:)

Twitter ve face bağlantısı açın ki orada düzenli yazı linklerini görebilelim.Takip edelim.

kimbapsushi dedi ki...

@tarih84
Evet Fea'nın gazabından korudular kendilerini haha
Teşekkür ederiz öncelikle ve Jung Woo Sung ile ilgili haberdar edeceğiz tabi ki. Bu arada twitter ve face adreslerimiz mevcut, sağ üst köşeden ulaşabilirsin:)

Adsız dedi ki...

ben sizin ayrı ayrı bloglarınızı da okurdum ya süpersiniz harika bir fikir olmuş bu:) tebrik ediyor, başarılarınızın devamını diliyorum... ben de YOOppanın feaya bunu yapmayacağına emin olarak bu habere inanmadığımı belirtmek isterim..sevgiler..:)))

gül dedi ki...

ne evliliği canım bu tüm hayranlara,izleyenlere ve tabi ki La Fea ya haksızlık olur ayrıca daha türkiye ye gelmeden ne oluyor yahu:)

gülay dedi ki...

Owww Nooooooooooooooo bırı bana bunun yalan oldugunu soylesın :D oh sukur 2011 mıs :D sımdı fark edıp rahatladım oppam goong yoo syla :D <3

Yorum Gönder