Subscribe:

25 Ekim 2011

HYDE, Edward Scissorhands Cosplay'i Yaparsa...



Hyde, bilen bilir L'arc En Ciel ve VAMPS grupları üyesi hatta daha da öte frontman'idir. Bu güzel adam benim en sevdiğim film kahramanlarından Edward'ın kılığına girmiş, bunu yazmamak olmazdı. Tim Burton'ın Makas Eller şaheseri -ki çocukluğumdan bu yana hayatımın bir parçasıdır- en çok Edward karakteri nedeniyle sevilmiştir. Johnny Depp tarafından canlandırılan bu elleri makas şeklindeki masum karakter, izleyen herkesin gönlünde taht kurmuştur. Hyde'ın Edward cosplay'i içinse sadece "olmuş" diyebiliyoruz.


Tabi ki Hyde bunu nedensiz yapmamış. Cadılar günü dolayısıyla düzenlenen "Halloween Party 2011" adlı organizasyonda VAMPS grubu sahne almış ve kulakların yanında gözlere de bayram yaşatmışlar. Aynı gruptan K.A.Z'nin de Miyazaki klasiği Princess of Mononoke'den San'ın kılığına bürünmesi ayrı bir güzellik yaşatmış. Bu organizasyonların artarak devam etmesi dileğiyle...


Kaynak:Tokyohive

4 yorum:

Oh Yoon Joo dedi ki...

Makas Eller filminin anıldığı habere yorum yazılmadan geçilmez arkadaş (:
Fikir olarak ta sevdim görüntüde süper olmuş :D

kimbapsushi dedi ki...

Hyde'a her şey yakışır^^

Suspusningi dedi ki...

Normalde cosplayden hiç hoşlanmıyorum ama japonlar yaptığında sağlam yapıyorlar. Bir de bir tek onların yüz hatlarına yakışıyor (bence). Zaten Visual kei hallerine ve çeşitli sokak modalarına alışkınız... Ama bu Momonoke Hime ve Edward cosplayi çok güzel olmuş cidden :D

kimbapsushi dedi ki...

Görüşlerine aynen katılıyorum. Japonunu geçtim de Hyde'a ne yakışmaz diye bayık sözler edesim var :)

Yorum Gönder