Subscribe:

8 Kasım 2011

Jang Geun Suk: "Erken evlenmek istiyorum."

Jang Geun Suk: "I Want to Get Married Early"

Jang Geun Suk, OSEN'e verdiği röportajda ideal kız tipinden evlilik planlarına kadar bir çok açıklamada bulundu. Röportajdaki sözlerinden bazıları:
"Bir aktör olarak işimi seviyorum ama yapmak istediğim ve yapmak zorunda olduğum şeylerle yüzleşmek zorunda kalıyorum. Bazen bu ikisini ayırt etmek zor oluyor ve hepsini yapmak zorundaymışım gibi hissediyorum."
Show dünyasına yedi yaşında her şeyi göz alarak giren Jang Geun Suk onu taktir eden ve eğlenceli bir sevgili istediğini söyledi. Ve "Tatlı şehir kızlarını seviyorum. Kim Haneul ise çalışırken mutluyum. Ona aşık değilim. ..ama onun gibi yapıyorum." diye ekledi.
Çocukken çok yoksulluk çektiğini ama ailesinin birbirine çok bağlı olduğunu anlatan Jang "İyi bir koca ve baba olmak istiyorum. Hedefim önümüzdeki 10 yıl içinde evlenmek. Yaşamımın en büyük amacı mutlu bir aile kurabilmek." diyerek sözlerini tamamladı.

Kaynak:soompi

Gördüğününz gibi Jang Geun Suk için 10 yıllık bir dönem erken oluyor. İyi ki geç evlenmeyi düşünmüyorsun Jang'cığım yoksa 60 yaşında falan anca evlenirdin:P

10 yorum:

La Fea dedi ki...

Ama o daha çok küçük ablasıı :) Şimdi düşünmesi bile erken geliyordun ondan öyle diyor. Ama ben yaşlanıyorum olmaz Sukie :))) Hem Gong'a sözüm var. Biane :P

La Fea dedi ki...

Bu arada çeviriden ben yanlış anladım sanırım: Onu sevmedim ama hoşlandım gibi bir şey anladım. Yoksa ona aşık olmadım ama öyleymiş gibi yaptım (rol icabı)mı demiş?

asude dedi ki...

lütfen evlen JGS =.=

Astrea dedi ki...

@La fea ee zaten Jang kendini hala 15'in de sandığı için tabi erken diye düşünür:P
Orada "I did like her" demiş o yüzden "ondan hoşlandım." olmuyor, "onun gibi yaptım" anlamına geliyor ama büyük ihtimal ingilizceye yanlış çevrilmiş, "öyleymiş gibi yaptım" demek istemiş olabilirler dizide ki rolü icabı :D

ShiNn_Min dedi ki...

Oyy güzelim bebeğim harikasın bir tanesin falan ama biraz gerizekalımısın nesin:)10 yıl içinde gelcen 35 yaşına bu erken evlilik mi oluyor.Sana biz Türk kızı alalım bir tane çoluk çocuğa karış biraz adam gibi giyinmeyi öğren seni gören o kılıkla çocukları sen doğuracaksın zanneder...
Ve tekrar ediyorum 2 yıl önce bu düşüncede olsan bana gelsen evlenelim desen valla kabul ederdim ama çok geç kaldın senden önce başka birine aşık oldum ondan başkasıyla değil evlenmek eğlenmem bile yok yok eğlenirim de evlenmem...
Gel seni nikah şahidim yapayım hem ortama alışırsın :))))

Astrea dedi ki...

Ahaha şu çocukları kim doğurdu mevzusuna koptum:)

tarih84 dedi ki...

bunu alacak kıza acırım kızdan daha fazla dekolte ile dolaşır kızdan uzun saçlarla çocukta anne baba kavram kargaşası olur.

Oh Yoon Joo dedi ki...

Askere git önce bebeğim sen :D Orada Binie gibi takıl 3 5 günde kendine gel ^^ Dekolteleri bırak, evinin kocası, çocuklarının babası ol delirtme oğlum beniii :D Kapat şu twitter hesabını da :D

Afferim şimdi çekilebilirsin :D

Adsız dedi ki...

ya yazık çoçuga ne kadar dalga geçmışınız,ama coguna katılyorum.kısa saç ona yakışmıyor böyle ıyı ya.ben takıp etmeye başladım bu yakışıklıyı ama sevdım.

Adsız dedi ki...

Bence ona çok uzunda değil çok kısada değil ona hafif uzun saç daha güzel oluyo çünkü o güzel gözleri ortaya çıkıyo yakışıklının

Yorum Gönder