Subscribe:

18 Kasım 2011

Rain Artık Tümen Komutanı


Bir buçuk ay kadar önce Rain'i gözyaşları içinde askere uğurladık malum. Pop dünyasının kralı olmak, başarılı bir oyunculuk karakteri yetmemiş olacak ki orada da rütbesini yükseltmiş ve tümen komutanı oluvermiş.

Üstteki fotoğraf bunun kanıtı. Rain'in ciddi ifadesi komutanlıkta çuvallamayacağının göstergesi. Oldukça zayıflamış, sizce?

Rain asker olarak da sadakati, sorumlu karakteri, cesareti ve saygısından dolayı övgülere doymuyormuş. Ne diyelim, adam hayatın her alanında başarılı, yine başarılı, hep başarılı. Bir de gördüğüm en yakışıklı askerlerden, belirtmeden geçemem.

Kaynak:Allkpop

8 yorum:

Oh Yoon Joo dedi ki...

Onca kas boşuna mı yapıldı (:

Aslan asker :D Yakışmış üniforma ama arkadaş neden bu oppaların hepsinden subay yapmıyorlar (: Denizci olsalar falan bol bol poz verseler birde (:

Astrea dedi ki...

Ah zayıflamış tombik yanaklım^^ (yanlış anlaşılmasın Seung Gi'min yanakları bir ayrı^^) Peki benim bunları toptan tombik yanaklı diye sevmem ne olacak?
Neyse konuyu dağıttım pek yakışmış üniforma ah aha şimdi anlıyorum bu üniformanın cazibesini ama malzeme güzel yahu:D

tarih84 dedi ki...

valla acırım askerlere:)

iyi asil cümleler kurulmuş da bu adamı nasıl bilirdin denilse itinayla atlet yırtar, oradan oaraya sıçrar arada kurt gibi ulur derim:)

kimbapsushi dedi ki...

@ Oh Yoon Joo
Onca kas boşuna mı yapıldı ahahah çok güldüm gacım. Sonunda kaslarını genç kızların yüreğini hoplatmak dışında bir amaç için kullanıyor.

@Astrea
Topitoşlukta Rain de Sungiynen yarışır:)

@Tarih84
Ben atletini yırtmasını destekliyorum. Yaşasın atlet açılımı!

Joey Potter dedi ki...

Bebeğimmmm yazık sana nasıl zayıflamışsın. O yanaklar, o fare surat çökmüş :( Ama afferin kısa sürede terfi etmiş. Maşşallahh.

Atlet açılımını ben de destekliyorum elbett :)

denizkızı dedi ki...

Ben bir yorum yazmıştım. Yayınlanmadı. Acaba siz yorumu okumadınız mı? Hani görmemiş olabilirsiniz ama ben yorumumun yayınlanmasını rica ediyorum. "Super Junior Yesung ve Donghae takım elbiseler içinde" adlı başlıktaydı. Biliyorum buraya yorum yazmam alakasız oldu ama güncel olduğu için görme ihtimaliniz olduğu için yazdım. Rica etsem bir bakabilir misiniz? Ve yorumu okuduktan sonra fikirlerinizle beni bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler...

Astrea dedi ki...

Sevgili denizkızı bahsettiğiniz konu çok eski, biz güncel konuları günü gününü haber yapıyoruz o yüzden o konuda bir şey yazamayacağız. Zaten zamanında çok tartışıldı o konu, bir çok blog ve forumda bulabilirsiniz, tekrar açmaya gerek olmadığını düşünüyorum. İyi günler dilerim^^

tarih84 dedi ki...

atlet açılı mı tuttum:)

ama jung woom örtünsün dayanmaz yüreğim.

Yorum Gönder