Subscribe:

7 Kasım 2011

İtalyan Dergisi'nde Jaejoong Robert Pattinson'a Karşı


JYJ grubundan Jaejoong bir İtalyan dergisinde yer aldı. Bundan daha fazla ilgi çeken şeyse Jaejoong ve Robert Pattinson arasında yapılan karşılaştırma oldu.

Dergide Jaejoong'un kaslarını sergileyen Mirotic günlerinden kalma bir fotoğraf görülüyor. Hemen altında ise "en güzel" anlamına gelen "Bellissimi" yazılmış.

Sizce kim daha yakışıklı ve daha iyi vücuda sahip? Şaka gibi bu soru gerçi, cevap belli değil mi?

Kaynak:Allkpop

4 yorum:

ShiNn_Min dedi ki...

Neden neden sürekli italyan dergilerinde çıkarlarki...
Ve Robert ve Jaejong arasında tercih yapmam gerekirse kesinlikle Jaejong derim...(Normal şartlarda demem ama)Robert'ı ve vücudunu Twilight izlerken fazlasıyla gördüm görmez olaydım:)Eskiden gözlerini beğenirdim ama eskiden çok eskidendi o günler...

Nomuyeppuda dedi ki...

Neden italya bizde de çıkaydı evde arşiv yapardım :) Ayrıca karşılaştırma mı? Robert Pattinson'un Edward Cullen karizmasıyla bi çekiciliği var yoksa hiç bir gideri yok bence :) Jaejoong her türlü sensin yavrum :)

Adsız dedi ki...

Robert Pattinson ve Jaejoong mu nasıl bi karşılaştırma bu yav? :S tabiikide jaejoong Robert Pattinson edward olarak antipatiklğimi kazanmış durumda zaten düzeleceğinide sanmıyorum :D

kimbapsushi dedi ki...

Haha bizim sitemizde tabi ki şampiyon belli, Rob 2. bile değil:P Görüşlerinize katılıyorum arkadaşlar:)

Yorum Gönder