Subscribe:

6 Kasım 2011

TEBRİKLER BIGBANG!!!


Bir süre önce Bigbang'in MTV Europe Music Awards'da "Worldwide Act" kategorisinde aday olduğu açıklanmıştı. O gün bugündür, VIPler olarak her fırsatta oylarımızla destekledik. Grubun ödül töreninin düzenleneceği İrlanda'nın Belfast şehrine doğru yola çıktığını da şu yazıda duyurmuştuk.

Bugün ödül töreni düzenlendi ve biz Bigbang severler TVlerimizden olmadı bilgisayarımızdan an be an takip ettik. WW Act sondan ikinci kategori de olsa yılmadık. Geri planda Bigbang üyelerinin saç tellerini bile görmeye razı hale geldik. Bir yandan dev ekranda Twitter'da en çok bahsedilenler yansıtılıyordu ve Bigbang pek çok kez ilk sıraya çıktı, sunucular tarafından isimleri zikredildi.

Sonuç olarak Worldwide Act ödülünü alan isim açıklandı. Evet Bigbang bize bu mutluluğu da yaşattı. Milli maç izliyormuş gibi heyecanlandık ve sonunda Bigbang ödülü kucakladı. GD kısaca İngilizce grubu tanıtıp, Korece devam etti. O heyecan içinde tek anladığım VIP'ye teşekkür etmesi oldu. Ellerim ayağım hala titriyor, inanın. Hemen ardından Taeyang İngilizce hayranlara tekrar teşekkür etti. Hepsi şahaneydi. Onları seviyoruz. Tebriklerimizi gönderiyoruz. Bize bu mutluluğu yaşattıkları için tekrar tekrar teşekkürler.

BIGBANG'in ödülü kazandığı anı izlemek için TIKLAYIN.

Chukhaeee Bigbang!

NOT: Yazı güncellenecektir. Takipte kalın!

11 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler hakikaten, büyük bir iş başardılar ve dünya çapında bir ödüle imza attılar. gdragon'un korece konuşması benim de çok hoşuma gitti, aferin :) dünya çapındaki VIPlere kutlu olsun diyelim :D

MineTD dedi ki...

canlı performansta görseydik süper olacaktı. ama dediğin gibi saç teline razı hale geldik. TEBRİKLER hepimize...

CİNNET dedi ki...

bu ödül için söyleyecek bir şey yok :) çok çalıştık kazandık :P durmadan oy verdim ben mesela :D ayyy hala elim ayağım titriyor :D sevinçliyiz hepimiz yaşasın Big Bang'imiz :))))

afazi dedi ki...

Dizlerinin üzerine çök MTV ve BIGBANG e itaat et ! Başarı budur ! K-POP dünyayı salladı bu gece! Coşkuyla izledim. Tebrikler BIGBANG tebrikler V.I.P !!

asude dedi ki...

Big Bang için tüm Kore fanlarının birleşmesi en güzel olaylardan biri oldu...malum pek bir kavga-dövüş fanların arası :/ Big Bang K-pop'ı çok güzel temsil etti tebrik ederiz kendilerini ^^

hayalmiyim dedi ki...

kalp çarpıntısı yüklü bir bekleyişten sonra mutlu haberi almak müthiş zevkli bir şey :)
ayrıca allkpop'tan önce haber girdiniz, fark etmedim sanmayın canlar :)
teşekkürler ve tebrikler BIGBANG demeli şimdi :D
ayrıca haber için ellerinize sağlık :D

La Fea dedi ki...

Tebrikler Big Bang çok daha büyük işler başarmaları ödüller almaları dileğiyle. Yalnız Korece konuşması olmadı GD'nin kimse bir şey anlamadı. Gelenekçilikten değilde İngilizceye yeterince hakim olamamaasında kaynaklanıyor diye düşündüm. Heyecandan da olabilir tabii o kadar cümleyi kurabilirdi diye düşünüyorum.

kimbapsushi dedi ki...

Bize bu heyecan dolu ve mutlu biten geceyi yaşattıkları için bile seviyoruz onları. Güzel sözleriniz için teşekkürler. Bu akşam VIP olmayan arkadaşların bile coşkumuza katılmasına sevindim.
Bence GD'nin İngilizce konuşmama nedeni heyecan, gerisini getiremedi. Yoksa GD mükemmel olmasa da çoğu Koreliye göre iyi İngilizce konuşur:))

Adsız dedi ki...

(Neith) Beceremedim o yüzden adsız gönderiyorum.Twitterdan yazdım buradan da yazayım. İçim içime hala sığmıyor. Öyle merak ediyorum ki şu an ki hallerini napıyorlar acaba hopliyip zıplıyorlar mıdır. Nasıl da sevindiler o yüzlerini tekrar öyle sevinçle, heyecanla gülerken gördüm ya oh! GD'm canım onun için ayrı mutlu oldum.

tarih84 dedi ki...

vayyy helal be sana bigbang ama ben alıcaklarını gönülden hissetmiştim. yalnız bunlara bir haller mi ne ışık görmüş tavşan misali pek sönükler. gerçi başlarına gelmeyen de kalmadı hani. lakin kendileri de kaşındılar.

Oh Yoon Joo dedi ki...

Ben yokken parti verip kutlamalarda bulunmuşsunuz olmadı gençler :P

Bekliyordum ben bu ödülü Bigbang'tan :D Tebrikler kuzular devamının geleceğinden eminim :D

Destek veren herkesi de tebrik ediyorum ^^ Korece mi Kore ne diyen Acun ve tayfası da izlemiş midir acaba geceyi:D

Yorum Gönder