Subscribe:

10 Kasım 2012

Eunhyuk ve IU Bilmecesi



Uzun, çok uzun bir aradan sonra bloga bu haberle mi dönecektim?

Duymayan kalmadı ama üstteki fotoğrafın nereden çıktığını kısaca özetleyelim. Kpop aleminin ünlü yüzlerinden IU bu fotoğrafı yanlışlıkla(!) twitterında paylaştı. Yanında uzanan kim mi? Super Junior'dan Eunhyuk

IU fotoğrafı hemen kaldırsa da artık iş işten geçmişti ve binlerce insan acımadan ekran görüntüsünü almıştı.

Fotoğraf net. IU'nun üzerinde fanlarının hediye ettiği yanık pijama, Eunhyuk'un üzerinde ise görüldüğü üzere pek bir şey yok. Bu fotoğraftan başka bir anlam çıkarmak en basit tabiriyle saflık olur.

Tabi taraflardan birinden açıklama gelmesi için Kore'de sabah olmasını beklememiz gerekti ve ilk absürd açıklama LOEN Ent.'dan yani IU'nun bağlı olduğu şirketten geldi. Açıklamanın çevirisi aşağıdadır.

" Merhaba. 

Bu, sabah erken saatlerde IU'nun twitterı aracılığıyla yayınlanan fotoğraf ile alakalı resmi bir açıklamadır.

Öncelikle, IU ve Super Junior'ın tüm temsilci ve hayranlarına yaşattığımız endişe için önlerinde saygıyla eğiliyor ve içtenlikle özür diliyoruz.

Yayınlanan fotoğraf bu yaz IU hastalandığında Eunhyuk'un onu evinde ziyaret ettiği gündendir ve ikisi birlikte koltukta otururken çekilmiştir; ortaya çıkması ise IU'nun yanlışlıkla twitterda paylaşması ile olmuştur.

IU hatası nedeniyle sunbae'si Eunhyuk'a zarar verdiği için gerçekten çok üzgün.

Son olarak, IU ve Eunhyuk arasında, IU'nun çıkış yaptığı dönemden beri devam eden yakın bir sunbae-hoobae ilişkisi vardır, Eunhyuk IU'nun annesiyle yemek yiyecek kadar IU'ya yakındır. Sizden ricamız, bu olay nedeniyle IU ve Eunhyuk ilişkisini abartmamanız ve ilişkiyle alakalı varsayımlarda bulunmamanızdır.

Bu olaydan çıkardığımız dersle, daha da olgunlaşmış şekilde döneceğiz. 
Tekrar özür dileriz.

Üzgünüz.

Loen Entertainment"

Açıklama yukarda gördüğünüz gibi ve sanırım ne kadar saçma olduğunu vurgulamama gerek yok. SMden de aynı saçmalıkta bir inkar açıklaması geleceğini tahmin etmek güç değil. Zamanında B2ST'ten Junhyung ve Kara'dan Goo Hara arasındakiler de yalanlanmış ancak şirketler sonra tükürdüklerini yalamıştı.

Kişisel yorumumu da eklemeden duramayacağım. Bilen bilir, Eunhyuk benim en sevdiğim idoldür. Doğal olarak bu haberi duyunca göbek atmadım. Ancak bir gün bana varacağını düşünecek kadar da şizofren ya da hayalperest değilim tabi ki. Hep korktuğum, tanıdığım ünlülerin dejenere hayatlar yaşamasıydı aslında. Bir anlamda Eunhyuk'un ciddi görünen bir ilişkisi yaşamasına sevinmiş bile olabilirim.

Suju gibi skandallarla işi olmayan bir grubun hayranları için şaşırtıcı oldu tabi böyle bir şey duymak. Ancak okuyanlardan ricam bunu hayran savaşına çevirmemeleri. Bu skandalın-ki ben de böyle adlandırmama karşın aslında skandal olarak görmüyorum- ne başka bir grupla ne de aslında Super Junior ile bir alakası var. Yaşanan çok normal bir olay. Olayı ELF-VIP çatışmasına çevirmek hep olduğu gibi yersiz. Bu skandal ortaya çıktığı için Suju "kalitesiz" bir grup olmuyor ya da sizin dinlediğiniz ve geçmişinde bundan fena skandallar olan gruplar yücelmiyor. "Fena" skandallar derken neyi kast ettiğimi anladınız. Yoksa ben o skandallarda da BB üyelerini hep desteklemiştim, hala destekliyorum. Her söylenene alınıp büyütmek ve ortamı fitnelemek saçma.

Uzun bir yazı oldu, kusura bakmayın. Flaş bir haber olmasının yanında, benim için ekstra öneme sahip bir haberdi. Fırsatım olursa gün içinde gelişmeleri yazacağım.

Ekleme 1Şu yazıyı da okumanızı tavsiye ederim.

Ekleme 2 - ÖNEMLİ: Loen'in yaptığı açıklamanın orijinalinin biraz daha farklı olduğu çıktı ortaya. Yeni gelen çeviri Allkpop çevirisinden daha fazla mantık içeriyor ve ilk metnin içermediği detaylar içeriyor.
Bu detaylardan ilki IU'nun nasıl yanlışlıkla fotoğrafı yayınladığıyla ilgili. IU'nun üye olduğu bir fotoğraf paylaşma sitesi ile twitter adresi arasında yanlışlıkla bir bağlantı kurulmuş ve fotoğraf twitterda da yayınlanmış. Mesela ben IU'nun yanlışlıkla yayınlamasını anlamsız bulmuştum, şimdi biraz daha mantık kazandı.

İkinci ve daha da önemli olan açıklama ise not kısmında yer alan şu cümle, "Fotoğraf IU hastayken koltukta çekildi. IU'nun annesi ve büyükannesi de yanlarında oturuyor. Eunhyuk'un üzerinde tişört var."

Bazı hayranlar da Eunhyuk'un üzerinde tişört olduğunu iddia ediyor ve yakası açık olduğu için yokmuş gibi göründüğünü söylüyordu.

Loen'in orijinal açıklaması buymuş ve Allkpop sanki biraz daha sansasyon yaratmak için işine gelmeyen yerleri -ki bence en can alıcı noktaları- almamış gibi.

Ekleme 3: Kaynak tam doğrulanmadı ama duyumlara göre SM'in açıklaması açıklama yapmayacağı. Buyrunuz tam olarak ifade şu. "Açıklama yapmamıza gerek yok çünkü Loen zaten açıkladı, daha fazla açıklama daha fazla varsayıma yol açacaktır...tepki vermemeye karar verdik. Söylenecek bir şey yok."
Bunun dışında yine kesin olmayan bir kaynağa göre, bugün annesinin yeni cafesinin açılışında Yesung fanlara Eunhyuk'un yarın Star King çekimine katılacağını söylemiş.
Bu bilgiler ışığında Eunhyuk faaliyetlerine devam edecek ve SM saçma uygulamalara gitmeyecek gibi görünüyor.
Çooook sevindim, tam istediğimiz gibi.

Kaynak:Allkpop ve çeşitli Facebook Sayfaları

14 yorum:

Demet Gil dedi ki...

Bence çok seivmil bir resim.. Iu'yla alakalı hiçbirşey bilmiyorum birkaç ostde dinlemişliğim vardır.. Ama sizinde dediğiniz gibi onlar insan abi ya :) Bilgisayarda bizim egolarımızı tatmin etmek adına üretilmiş görüntüler değilller.. Dediğin gibi ben bu fotoğrafın için sıcak samimi iki sevgili görüyorum.. Umarım uzun soluklu olurlar ^^

Adsız dedi ki...

ya tmm sizin düşüncelerinizede saygım var ama arkdslar ıu ya bısey olmadı olan eunhyuka oldu eunhyuk un annesinin firinina ıu nun fanları zarar vermıs ,eunhyukun butun programları iptal edilmiş sahsen ıu ya cok kızıyorum yanlıslıkla yayınlandı die bisey olamaz imkansız yani bir elf olrk bnım için üzücü bir olay tmm eunhyukun sevgilisi olsun isterim ama ona zarar versinde istemem

Mathilda Neith dedi ki...

şlmdfşlsdmfşlsdmf VIP-ELF çatışmasına dönüşmesi bu olayın oldukça komik olur sanırsam kesinlikle seni yerme falan şeysi değil aman he yanlış anlama ben sadece var olan bu çatışmaya her şeyin sokuşturulmasına gülüyorum. Neyse bi ilişkileri olsa cidden hiçbir şekilde üzülmem her ne kadar Heenim'den sonra en sevdiğim Suju üyesi olsa da tabi ki mutluysa mutluyuzdur. Ama ortada hakkaten de çok çok absürd bi durum var bence IU "yanlışla paylaşmış" gerçek olabilir belki ama inanılmaz samimiyetsiz geliyor bana.

jangmishe dedi ki...

Bende sevdiğim ünlülerin özel hayatlarının olmasından ve özel hayatlarına saygı gösterilmesinden yanayım. O nedenle bu yaygarayı hiç anlayamıyorum.Ne olmuş iki genç birlikte olamaz mı olabilir..Burada ikiside suçlu değil..Suçlu olanlar bu ikiliyi suçlayan tipler..Nefret ediyorum bu tiplerden, kendi egolarını tatmin etmek adına birilerinin hayatını mahvediyorlar.. Umarım eğer ciddiyseler bu ikili de Junhyung ve hara gibi bir beraberlikleri olur:) İnsan dünyaya kaç kere gelir ki, bir kere genç olacaklar..

DELİ KIZ dedi ki...

yawwww bırakın bu ayakları şöyle en sevdiğimiz oppacık acuşicik şu herifin yerinde olaydı kıza demediğimizi bırakmazdık :))ben bırakmazdım şahsen :)) yani hem demediğimi bırakmazdım hemde kafamda yolunmaktan saç bırakmazdım.. eun çokta sallamadığım bi tip olduğundan çokta önemsemedim şahsen ben kendimce..he sever miyim severim o ayrı ama ne biliyim benim için bi park tae hwan değildir, bi chansung değildir ondan sonnacıma bi soo ji sub değildir bi yucun hiççççç değildir... ama şu söylediklerinde çok haklısın "Olayı ELF-VIP çatışmasına çevirmek hep olduğu gibi yersiz. Bu skandal ortaya çıktığı için Suju "kalitesiz" bir grup olmuyor ya da sizin dinlediğiniz ve geçmişinde bundan fena skandallar olan gruplar yücelmiyor." sonuna kadar katılıyor altınada imzamı çakıyorum :) uzun bi yorum mu oldu ne???

parfümümün kokusu dedi ki...

IU ile yoo seung ho çıkmıyormuydu ya :)))

kimbapsushi dedi ki...

@demet
Senin kadar olgun yaklaşamasam da, haklısın demetgız.

@adsız
IU'ya kızdığım kısım o zaten. Nasıl böyle bir dikkatsizlik yapabilir, gerçekten yanlışlıkla mı oldu hala bilmiyorum ama kabak Hyuk'un başına patlayacak gibi:(

@Mathilda Neith
Beni yerme olmaz zaten çünkü çatışma zaten olmuş twitterda, yani olma ihtimali olduğu için değil, gerçekten öyle bir tartışma çıktığı için yazıldı o kısım. Nerden birbirlerine saldırcaklarını şaşırdılar, ben dışardan gülerek izliyorum:)

@jangmishe
Ben de saygı duyuyorum artık, zor olsa da:D

@DELİ KIZ
Açıkçası Hyuk benim en sevdiğim oppa, namca, acuşi ne dersen. Bias dediğimiz saçmalık var ya, o benim için Hyuk. Ama gördüğün gibi kendimce, içim kan ağlayarak da olsa, olgun yaklaşıyorum olaya:(

@parfümünün kokusu
Gördüğün gibi hayır:S

Oh Yoon Joo dedi ki...

Bi ben yorumlamamışım pii (:

Bu saçma kısmı görmeyin ve hemen Eunhyuk beylerin şu güzel yazısını okuyun bende ^^ Hem canınız sıkılmaz hemde eunhyuk'a dair çok güzel bir detay görmüş olursunuz ^^ http://kimbapsushi.wordpress.com/2012/11/10/unluler-sahnede-yasar-internette-olurler/

Seymsomething dedi ki...

allkpop cidden dediğin gibi biraz olay yaratmak istemiş sanırım açıklamaya eklemedeki kısımları ekleyince cidden "hee olabilir" diyebiliyor insan. hoş öyle bile olsa ortada bi ilişki olduğu için ikisini taşlayacak değiliz hani :D
bu arada hyuk'un o yazısını çevirerek muhteşem bi iş yapmışsın çok tebrik ve teşekkür ettim. yazıdan zerre bir şey almamıştım da ilk gördüğümde :') çok iyi demiş ve sen de çok iyi bi yeri başlık yapmışsın "ünlüler sahnede yaşar internette ölür" şu olay için söylenebilecek en iyi söz

Demet Gil dedi ki...

IU yönünden düşünmek lazım.. Yanlışlıkla yapmadıysa eğer muhtemelen aklıma şu geliyor; eğer Hyuku çok seviyorsa bir şekilde etrafa beraber olduklarını anlatmaya çalışmış olabilir çünkü çok seven biri için ilişkiyi saklamak her koşulda zordur. Olduysa böyle bir olay elbet bir sebebi vardır iki tarafıda düşünmeli.. Hatta bu konuyu konuşuyor olmamız bile saçma geliyor bana bizene kızın çocuğun uçkurundan genşler :)

Adsız dedi ki...

Eunhyuk ve IU'nun fotoğrafı yayımlandı 3 dakika'ya yakın hemen silindi ama gözüküyor ki 3 dakikada her şey yayılabiliyor.Şimdi gelelim asıl konuya bu fotoğrafın bedelini(!)kim ödeyecek?Malesef Hyuk :( SM sessiz duruyorsa korkmak gerekir hepimiz SM'nin katı kurallarını az da olsa biliyoruz.İşkence yaptıklarınıda yani dayak atıyorlar ya da akla gelebilecek kötü şeyler :( Bu skandalı(!)unuttulması için eminimki Sm Hyuk'u askere yollayacak.Hep böyle oluyor zaten..Ama bu olayda Suju'nun ya da Eunhyuk'un zarar görmesini hiçbir ELF ya da diğer K-Pop gruplarının fanlarının isteyeceğini sanmam o yüzden grubu sağlam tutmamız gerekiyor ''Oppa(Hyuk)bunu nasıl yaptın!''tarzından şeyler söylemeyin lütfen.

Mikal Zia dedi ki...

hee kore'de de askeri cunta var zaten, şirket binalarında artizleri filistin askısına asıyolar, t.şaklarına elektrik falan verip, falakaya yatırıyolar. hak hukuk yok hiç orlarda. özgür idol ordusu kurulup SM faşizmine direnmeli artık, yıkılmalı bu cunta. yaşasın devrim ve rainizm! her biji.

Demet Gil dedi ki...

Abi okadar sixpack falan gösteriyorlar şirket gösterdikleri yerlere işkence yapamaz o bakımdan t.şklar üzerine çalışıyorlar.. djfgdfl opppa devrimi komutan Mikal :D

Adsız dedi ki...

Tüm olay Hyuk'a mı patladı emin misiniz? İki tarafta zarar gördü IU hala normal bir şekilde işlerine devam etmiyor oda çok zarar gördü hiç antisi yokken birden hızla antileri arttı. Eunhyuk da zarara uğradı tamam ama IU hiçbir zarara uğramadı demeyin Allah aşkına!
http://onekpop.com/i/2012/11/fans-react-to-super-juniors-eunhyuk-and-ius-photo_oen-a_2.jpg
http://onekpop.com/i/2012/11/fans-react-to-super-juniors-eunhyuk-and-ius-photo_oen-a_4.jpg

Yorum Gönder