Subscribe:

26 Kasım 2012

SHINee "1000 Years" Klibi Geldi!



SHINee'nin son Japonca single'ı "1000 Years" videosunun tam haline bugün kavuştuk. Bildiğiniz gibi grup kısa zaman önce de "Dazzling Girl" single'ını Japon dinleyicilerine sunmuştu. Ancak bu kez grubun ikinci Japonca stüdyo albümü yolda ve öncesinde bu güzel şarkı ve video ile ısınma turlarına başladılar.

Açıkçası teaserı gördüğümden beri hevesle bekliyordum. "Dazzling Girl"'ün klibini pek beğendiğimi söyleyemem ancak "1000 Years" parçasına da, klibe de bayıldım. Tam bir "Umudunu kaybetme!" videosu olmuş.

Single çıkış tarihini de unutmak zor, 12/12/12.

Buyrunuz sizi video ile başbaşa bırakıyorum.


Kaynak:EMIMusicJapan Youtube sayfası.

2 yorum:

Oh Yoon Joo dedi ki...

Ancak bugün izleyebildim. Hoş klip, güzel şarkı + ben o kedileri yiring (:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder