Subscribe:

29 Ocak 2012

JYJ Jaejong Fan Buluşması için Türkiye'ye Gelecek

JYJ's Jaejoong to Hold a Fan Meeting in Turkey

Bir gün soompi'de böyle bir haber çıkacak ve siz de çevireceksiniz deseler inanmazdım ama gerçek oldu. O gün bugünmüş:) Birkaç gün önce twitter olsun, facebook olsun çeşitli sosyal medya araçları sayesinde haberdar olduk. 
Jaejong Türkiye'ye geliş nedeni Ankara'da ki Kore Büyükelçiliği'nin bir tören düzenlemesi ve bu etkinliğe Güney Kore Cumhurbaşkanı Lee Myung Bak'ı  davet etmesiymiş. Jaejong Cumhurbaşkanı ile törene katıldıktan sonra fan toplantısına katılacakmış.

Etkinliğini ilanı aşağıda:
Soompi'de dediğine göre ilk bir saatte 500'den fazla kişi başvurmuş. Onay maili gelenler kabul edilmiş oluyor. Hala başvurmadıysanız bir şansınızı deneyin derim;)
Kaynak:soompi

5 yorum:

tarih84 dedi ki...

valla kaçırılmayacak bir fırsat tabi hayranlareı için. Gelişi beni sevindirdi ama kısmet aşkımda gelsin asla demiyorum biline o gelmesin o benim için gelsin:)) ayy nasıl da kıskancım:))

Mery dedi ki...

Başvurdum da bana tutması milyonda bir ihtimal bile değildir. Püff. Amann, ne yapalım; umut fakirin ekmeğidir. Hem bana tutmasa daha iyi; içimdeki şeytana yenilip adamı kaçıverir, diplomatik bir krize neden olabilirim. Evet, evet en iyisi bana tutmaması. Ama, keşke tutsa; bu fırsat bi daha ömrümce gelmez; yavrucağı bir dünya gözüyle görüverseydim. Bilmem ağlasam mı, ağlamasam mı; oppam da opaam...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar gelişmeleri http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/JYJTurkey sayfasından takip edebilirsiniz. Bazı şeyler planlıyoruz Jaejoong için. İlk 500'ün içine girememiş dahi olsanız(ben de giremedim maalesef) imkanınız varsa Ankara'ya gelin. Eğer gerekli bilgleri edinirsek Jaejoong'u havalimanında karşılamak istiyoruz. Bizi havalimanında görünce ne kadar şaşıracağını bir düşünün. Ayrıca eğer bizim amacımız JYJ'nin Türkiye'de konser vermesini sağlamaksa, salonu dolduran 500 kişiden çok daha fazlasının olduğunun onlara göstermeliyiz. Eğer gelip gelmemekte kararsızsanız DBSK-JYJ'nin mirotic, purple line, love in the ice, bolero gibi sevdiğiniz şarkılarını dinleyin; böylece ne kadar muhteşem birşeyle karşı karşıya olduğumuzu bir kez daha görmüş oluruz. Lütfen arkadaşlar bu fırsatı en iyi şekilde değerlendirelim . Sonradan pişmanlık yaşamayalım.
Bu konuda acil bir duyuru yapmak istiyorum. Yukarıda belirttiğim facebook sayfasında 7. ya da 8. haberde şu sıralar İstanbul'dan Ankara'ya kalkacak otobüs için katılımcı sayısı belirleniyor. Sayı 110 civarında. 130'a ulaştığımız takdirde 3 otobüs dolmuş olacak. Hyundai firması sponsor olduğundan fiyatı 5 tl. İstanbul'da oturanlar için büyük bir fırsat. Yarın yani 30 Ocak öğlen 12'de alım duracak.

Adsız dedi ki...

Vay be! Cok sasirdim ve heyecanladim, bana ne oluyorsa..

Neyse, umarim fan meeting bize yakisan bir sekilde guzel gecer. Umarim aptallik yapan falan olmaz. Iste bunun icin endiselenebilirim. Ne de olsa Turkiye'de ilk defa bir Kore Stari fan meeting yapiyor ve bu devaminin gelmesine de oncelik edebilir.

kardelenem dedi ki...

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.jyjturkey.com%2Ffan-meeting-sirasinda-tum-salonun-yapacaklari.html&h=7AQGSIzvzAQHPLe2W1TGckw2EScJIh53G4FQ10bDpYqmfiw
sayfasında salondaki 500 kişinin yapacağı şeyler yazıyor. Eğer 500 kişiden biriyseniz Jaejoong'u gülümsetmek ve Türkiye'den mutlu ayrılmasını sağlamak için de JYJTurkey ekibi organize olup güzel bir şeyler yapmalıyız diye düşünmüş. Ben ilk 500'ün içinde olamasam da bu fikri çok beğendim. Bireysel olarak JYJ hayranlarını eminim dünyanın heryerinde az ya da çok bulabilirsiniz. İlla ki vardır ama organize olmayı başarmış bir kitle bize uzun zamandır istediğimiz konserin kapısını aralayacaktır.

Yorum Gönder