Subscribe:

26 Ocak 2012

Yeni Kız Grubu: Six Bomb

Efenim grup ismi yeterince iddialı olunca bize söyleyecek pek bir şey düşmüyor. Ama yine de iki çift laf etmeden duramam. O kapak sizce de Wonder Girls ile çok benzer değil mi? Yok hatta aynı değil mi? Neyse siyah beyaz albüm kapakları modasına uymuşlar diyerek hoş görebiliriz. 

Adından da anlaşıldığı gibi 6 kişiden oluşan grubun üyeleri şöyle: Hyejin (Lider), Subin, Nabi, Jiwoo, Euihyun ve Youngji.
İlk singleları ve ilk klipleri “Chicky Chicky Bomb“ ile karşınızdalar. Bu sözler bana bir şarkıyı hatırlattı size de hatırlattı mı? Bir de nasıl buldunuz?


Görsel Kaynağı:allkpop

5 yorum:

Mikal Zia dedi ki...

Sonradan bozup cocuksulasmaz ve bebek seslerle sarkilar yapmazlarsa isik var gibi.kapaklarindaki siyah beyaz sert kiz imajiyla, deri kiyafetlerle gercekten Wonder Girls'e epey bir benzemisler.

Penguen'in Sepeti dedi ki...

Korece müzik dinliyorum ama annemin değimiyle "kıran sürüsü kadar" olunca her grup , kim kimdir diye takip edemiyorum bunları...2NE1 'den Park Bom 'un sesine çok benziyor kızlardan birinin sesi...hatta ana vokal sesi...

fndk dedi ki...

biraz wonder girls birazda (rap kısımlarıyla) 2ne1 karışımı gibi olmuşlar..
onun dışında pek bi değişiklik göremedim ben.tipik kız grubu.sesler,müzik,danslar hepsi diğerleriyle benzer yani.. :)

Adsız dedi ki...

ya vallaha bu ne, tamam kız grupları benzer dedik de kız grupları aynıdır demedik ya da ben öyle sanardım.çiki çiki baaba şarkısı geldi benim aklıma:))

Astrea dedi ki...

@Mikal
Bence de şarkı konusunda iyiler, gelecek vaad ediyorlar;)
@Penguvenin sepeti
haha annenin yorumu süpermiş, hımm ilk benzetmedim ama sen diyince andırıyor gibi geldi bana da:)
@fndk
haha iyi karıştırmışlar;)
@adsız
adsız her kimsen:D çiki çiki baba bahsettiğim aklıma gelen şarkıydı:D

Yorum Gönder