Subscribe:

13 Ocak 2012

MBLAQ Hello Baby 5. Sezon Tanıtımını Yayınladı


Bilindiği üzere Hello Baby'nin yeni sezonunda ter dökecek babalarımız MBLAQ üyeleri olacak. Posterin ardından ilk tanıtım da yayınlandı. Daha önce SHINee'nin baba rolünü üstlendiği sezonu bayılarak izlemiş biri olarak, bir başka sevdiğim grubu görmek beni çok mutlu etti.

Tanıtım filminde üyeler programda olmaktan dolayı yaşadıkları mutluluğun yanı sıra, baba olmanın zorluklarından da bahsettiler.

Videoda Thunder, Mir ve Joon çocukları birer melek ve yürüyen oyuncak bebeklere benzettiler. G.O sabırsızlandığını söylerken, Seungho şöyle konuştu, "Kim olursa olsun, kendime güveniyorum."

Ardından Seungho babalığın zorluklarının da farkında olduğunu vurgulayarak şunları ekledi, "Bu beklediğimden daha zormuş." Lee Joon ise sadece iç çekmekle (burada Aigoo demekten kendimi alamıyorum) yetindi.

Program 19 Ocak'ta başlıyor, o güne dek aşağıdaki tanıtım ile yetinmeye çalışalım.




Kaynak:Allkpop

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bu programın önceki sezon bölümlerini izleyebileceğimiz bir link biliyormusunuz? youtube'da hepsini bulamadım :( ingilizce altyazılı da olsa kabulüm :)

kimbapsushi dedi ki...

Buradan o tür linkler veremiyoruz, kusura bakmayın.

Dolunay dedi ki...

Shinee'ninkini ben de (hatta sınıfçak) eriyerek izleyen biri olarak Mblaq'ın bir kaç şarkısını bilen biri olsam da mutlaka göz atacağım, haber için teşekkürler:)

Yorum Gönder