Subscribe:

18 Ocak 2012

JYJ 2011 Avrupa Turu'nun Kamera Arkası Görüntülerini Yayınladı


Bilindiği gibi geçen sonbahar JYJ Barcelona-İspanya ve Berlin-Almanya'da konserler vermiş, ufak çapta bir Avrupa turuna çıkmıştı. Grup bugün bu turnenin kamera arkasını resmi Youtube kanallarında yayınladı.

Her JYJ hayranının bayılarak izleyeceği bu güzel video için öncelikle gruba teşekkürlerimizi gönderelim, şahsen ben severek izledim zira bu üç adam her daim gözlere bayram yaşatıyor. Kamera arkasında grubu Barcelona ve Berlin sokaklarını arşınlarken görüyoruz, kah yemek yiyorlar, kah tarihi mekanları geziyorlar, kah alışveriş yapıyorlar. Jaejoong her zamanki gibi karizmatik, Yoochun her zamanki gibi sevimli, Junsu ise telefonuyla pek içli dışlı. (Hayırdır olum sevgili mi yaptın?)

Daha fazla uzatmadan sizi bu keyifli görüntülerle başbaşa bırakalım.




Kaynak: JYJ Official Youtube Channel

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu yazıyı ve özellikle de videoyu çok sevdim. Allam yarabbim şu Yoochun ne kadar şebek, şebek, şebek :) Şeker şey, ille bir sevimlilik, bir koca çocukluk halleri. Bu yaşımda hala böyşe bir video izleyip eğleniyorum, demek akıl yaşta değil başta

kimbapsushi dedi ki...

Ben de şu yaşımda fangirllüğün doruklarında gezindiğime göre, akıl gerçekten yaşta değil Bu'cum:D

Yorum Gönder