Subscribe:

10 Ocak 2012

Cha Seung Won ve Ha Ji Won Aynı Dizide Mi Oynayacak?


Efendim 2 gündür Ha Ji Won'un, MBC'nin yeni dizisi "The King" de oynayıp oynamayacağı konuşuluyordu. Haberler kesinleşmeden yazmak istemedim ama artık Ha Ji Won cephesinden kesin sonuçlar alınmış ve kendisi kabul etmiş. 

Diğer başrol için Cha Seung Won'a teklif götüren yapımcılar, Seung Won'dan olumlu yanıt almalarına rağmen henüz anlaşma yapmış değiller. Şu sıralar ‘Athena: The Goddess of War’ filminin tanıtımı için Japonya'da olan Seung Won, senaryoyu okuduğunu ve kararı yakında vereceğini söylemiş. Daha önce aynı dizinin erkek baş rolü için Jo In sung'un  adı geçmiş ama kesinleşmemişti. 

Dizinin teknik ekibi ‘Beethoven Virus’ün yapımcısı  Lee Jae Kyu ve yazar Hong Ji Ah'da iki büyük yıldızla çalışmaktan memnun olacaklarını söylemişler. Dizi şimdilik tarihi-romantik komedi olarak görünüyor.

 The Greatest Love'daki  ‘Dok Go Jin’ rolüyle "Romantik Komedi İmparatoru" olarak anılan Cha Seung Won ve Secret Garden ile romantik komedide de çok başarılı olduğunu gösteren Ha Ji Won yine bir romantik komedi ile ekranlara gelirse ortaya süper bir şeyler çıkacağı kesin.
Umarım Cha Seung Won'dan olumlu sonuçlar gelir diyoruz ve diziyi izlemek için Mart ayını bekliyoruz. İçimden bir ses Mart ayının dizi yönünden çok verimli olacağını söylüyor.

Kaynak: Haber Kpopfever sitesindendir. 
Yorumlar bana ait^^

2 yorum:

Oh Yoon Joo dedi ki...

Andeeeeeee!

Arkadaşım bu iş olmaz, olamaz (: Ben bu iş için Jo In Sung ayırttım ^^

O oynasın ahanda buraya bırakıyorum büyü tohumunu (:

Ulash AKSU dedi ki...

Cha Seung Won ve Ha Ji Won süper olur gerçekten. İkisi de müthiş oyuncu. Umarım olumlu yanıt verir de bize de Mart ayını beklemek düşer.

Yorum Gönder