Subscribe:

8 Ocak 2012

2012 Siyah Ejderha Yılı Erkek Saç Modası

2012 Year of the Black Dragon: Men's Hairstyle Trends

Yeni bir yılda herkes gibi ünlülerde değişiklik yapmak istiyor. en kolay değişiklik yolu saçtan geçtiği için 2012 erkek saç modasına bakmakta fayda var^^
2011'den beri göze çarpan erkeklerin daha erkeksi görünme isteği, bu yıl bu erkeksiliğin üzerine sofistike ve şık bir görünüm ekleniyor.


Kısa süre önce Joe Odagiri My Way filmi için düzenlenen basın toplantısında yeni saç tarzı ile izleyenler karşısına çıktı. bu saç modeli fazlasıyla cesaret isteyen, bir tarafı çok uzunken diğer tarafı tamamen tıraşlı bir modeldi. bu bana fazla derseniz daha sade ve normal bir model olan Won Bin modelini deneyebilirsiniz.


Eğer bir adım daha ileriye gidip biraz cesaret derseniz Taeyang ve Jay Park'ın saçlarının iki yanları kısa ve ön tarafları hepsinden uzun modelini deneyebilirsiniz. Renk karşıtlığı ile tarzını gösterebilirsiniz.


MBC'nin en ünlü 2011 dizisi "The Greatest Love," da Cha Seung Won'un başlattığı modayı bu yıl daha hafif bir tarzda Yoo Ah In devam ettiriyor. Bu model bir bakıma yukarıda bahsettiğimiz Won Bin modeli benziyor ama ondan saçların yanları ve üstü arasında uzunluk farkı ondan daha fazla.  Aynı modele daha yeni bir stil katmak isterseniz saçların uzun kısmını BEAST'den Kikwang gibi alnınıza tarayabilirsiniz. 
Bu kesin yıllardır moda olan ve değişmeyen bir model. Güçlü yüz hatları olan erkeklere önerilir çünkü daha yumuşak yüz hatları sağlar.


Lee Min Ki gibi bir model denerseniz daha genç bir görünüm verecektir. Jung Gyeo Woon gibi düz saçlarınız varsa, bu model için biraz işlem uygulanması gerekebilir.


Lee Jang Woo, SS501'den Kim Hyun Joong, ve Lee Seung Gi modeli ise "flower boy" olarak tanımlanıyor ve hayli rağbet görüyor. 

Siyah Ejder yılında erkeklerden büyük değişimler bekleniyor. Peki sizce en iyi saç modeli hangisi?

Kaynak: soompi (by: sherryxkim)

7 yorum:

tarih84 dedi ki...

Valla hiçbir saç modelini sevmedim gitti belki Won bin idare edebilir o da sırf arkadaşımın hatrına malum kızı kore film delisi yaptım:( İlk izlediği oppa wonbin kızın kanına girdim:)

kimbapsushi dedi ki...

Odagiri Joe ve Won Bin, Yoo Ah In ve Kikwang yanyana. Bir de Jang Woo var. Ben ordayım gardaş.

Saçınıza kurban, naparsanız yapın seviyorum:) (fangirl çık içimden)

noelhayaleti dedi ki...

Cha Seung Won'da ilk başlarda pek beğenmemiştim ta ki saçını öne doğru değilde yandan akaya doğru attığında..

her halinizle güzelsiniz işte =(

Mikal Zia dedi ki...

Won Bin,Joe Odagiri ve Lee Jang Woo'nun saçları en iyisi.Siyah ejder yılında bütün erkekleri böyle görmek istiyorum. O olmazsa, direkt bu üçünü de görebilirim (:

Astrea dedi ki...

ben hepsini tüm saçlarıyla seviyorum ahaha:)
Ama orda bir Seung gi ve Flower Boy saçı var şimdi o yüzden adil olamayak en çok o modeli sevdim:)

Mikal Zia dedi ki...

Genelde perçemleri ya sağa ya da sola atarak yapmışlar saçları.Flower boy modeli bu herhalde emin değilim (:
Taeyang ve diğer eleman Angelina'nın Kamboçyalı ufaklığı Maddox'a benzemiş.Pek maskülenler :)

Oh Yoon Joo dedi ki...

Ne yaparsa yapsın Jang Woo (: Kendisine not bırakıyorum buradan: Bebem kop gel ayarladım krakerleri ahahaha (:

Yorum Gönder