Subscribe:

18 Şubat 2012

Se7en Mini Albümü ve ‘Dazed & Confused‘ Kapak Fotoğrafı


Se7en'in bu halini görünce ne kadar değişti bu çocuk diye içimden geçiyordum ki geçenlerde dinlediğim ve beğendiğim şarkısı aklıma geldi. Blogda haber yaptık sanıyordum ki baktım yapmamışız, ayıp etmişiz herhalde yoğun bir zamanımıza denk geldi^^
Öncelik bu dergi kapağı olayından bahsedelim sonra kliplere geçelim:

‘Dazed & Confused‘ dergisinin Mart ayı konuğu Se7en olmuş, sanatçı bunu kendi twitter adresinden de paylaşmış. Kapak fotoğrafı bile hayli ilginç olan derginin bu sayısında güzel Se7en fotoğrafları çıkacak gibi, bekleyip görelim;)

Şimdi mini albüm kliplerine geçelim, klipler hakkında ki düşüncelerini merak ediyorum çünkü ben tüm şarkılarda bir hüzün sezdim hareketli şarkılarda bile... "Se7en seni üzen nedir?" diye sormak istedim:) Belki de sadece benim hüsnü kuruntum:P

  • İlk şarkımız, "When I Can't Sing", Se7en'in sahneden indikten sonraki halleriyle bir şarkıcının yalnızlığı işlenmiş. 




  • İkinci klip "Somebody Else" şarkısına gelmiş, hareketli bir şarkı olmasına rağmen o bahsettiğim hüzün bunda da var:)

Şarkılar ve klipler hakkındaki düşünceleriniz?

Fotoğraf Kaynağı: Allkpop

0 yorum:

Yorum Gönder