Subscribe:

7 Nisan 2012

Oguri Shun Evliliğiyle İlgili İlk Kez Konuştu


Konuştu ama hoşumuza gidecek şeyler söyledi mi? dersiniz hayır söylemedi hatta keyfimizi de kaçırdı yani^^
Oguri Shun evlilikten sonra ilk kez ‘Supacan!' adlı müzik programına konuk oldu. Sunucu  Muro Tsuyoshi'nin sorduğu "Sevdiğin biri var mı? sorusuna, "Benim mi? Tabi ki karımı seviyorum." cevabını verdi. Eminim bu da soru mu canım ifadesini de takınmışsındır, hıh:P
Bununla da yetinmedi, "Benim yaşımdaki insanlar evlenip baba oluyorlar. Böyle insanlarla karşılaşınca onların tam anlamıyla adam olduklarını hissediyorum ve onları kıskanıyorum." dedi.
Bundan sonra biraz da sürekli peşinde dolaşan gazetecilerden dert yandı.
Kaynak: tokyohive

2 yorum:

Oppamania dedi ki...

Utanmadan hala konuşuyor ben hala yas kıyafetlerimi çıkarmadım :(

Astrea dedi ki...

baba falan demiş sanki evliliği yetmiyor çocuk çıkaracak bir de başımıza^^

Yorum Gönder