Subscribe:

30 Nisan 2012

Super Junior'dan Eunhyuk İçin Acı Sonla Biten Oyun:)


ELF'ler bilir Suju elemanları iddiaya girip ya da oyun oynayıp, kaybedene ceza vermeye bayılırlar. Birbirlerini rezil ettikleri bunun gibi onlarca video var. Leeteuk'a havaalanında "Sorry Sorry" dansı yaptırmaktan, Eunhyuk'u kendinden küçüklere ezikçe selam vermeye zorlamaya türlü çeşit oyuna kalkıştıkları oldu. Bu kez piyango yine Eunhyuk'a patlamış.

Super Junior üç gün üst üste SS4 turnesinin Endonezya ayağını gerçekleştirdikten sonra Kore'ye dönecekti. Yalnız tuhaf olan Eunhyuk gelme saatlerini şu tweet ile "2012.4.30 AM 09.00 Incheon Airport" duyurdu ve fanlar bunun altında bir sürpriz olduğunu anladı. Kore için gün doğduğunda Suju üyeleri birbirleriyle twitter üzerinden 'mentionlaşmaya' başladılar. Bu sırada twitterda bazı ülkelerde Incheon Airport TT olurken, hayranlar havaalanını hıncahınç doldurmuştu.

Kapıdan giren Monhyuk oldu, yani Marilyn Monroe kılığına girmiş bir Eunhyuk. Kendisinin de sıkça dalga geçtiği kıllı bacaklarıyla çok seksi görünüyordu. Grup arkadaşları da ELFlere katılıp Eunhyuk'un fotoğraf ve videolarını çekti. Ryeowook'un çektiği videoyu aşağıda bulabilirsiniz. Eunhyuk da videoda utansa da rolüne fazla kaptırıp sonradan "Kore'yi sevdim, tekrar gelmek isterim." diye tweet atmış.

 


Suju'nun oyunlarını özlemiştik, iyi geldi. Bu arada konserlerinde cosplay yaptıkları zaman Sungmin Monroe kılığına girer, sizce en güzeli hangisi?


Ne diyelim, tumblrda biri "Eğer ELFseniz gününüzün sıkıcı geçmesi imkansızdır." demiş. Katılmamak elde değil:)

5 yorum:

şizo-mizo dedi ki...

kim demişse doğru demiş valla.. hiç sıkılmıyorum bunların sayesinde.. hatta çok eğleniyorum:)) Heechul bile askerde rahat durmuyor,kaç gündür komik fotolar yolluyor twitter'dan daha ne diyeyim.. seviyorum ben bunları yeeaa asdfghjklkjhgf kendileriyle uğraşmalarını,egolarının olmamasını,eğlenceli olmalarını ve bununla E.L.F.'leri de eğlendirmelerini çok seviyorum^^

bu arada Hyuk çok güzel olmuş,söylemeden geçemiciğim.. Sungmin'den daha güzel asdfghjkjhgf

Mikal Zia dedi ki...

oha cok guzelmis bu :) Zaten Eunhyuk'a hastaydim cok acayip bi dans videosunu izledikten sonra, simdi tam bagra basilasi olmus. Sevdicegim olmuyorsa da arkadasim olsun. Arkadasim ol Eunhyuk :)
Ayrica gelismis ulkenin hali de baska oluyormus. Burda erkek sarkicilar kadin kiligina girince, haslayip bi kenara birakiyorlar. (Nedense kadinlarin erkek kiligina girmesi sorun olmuyor.)

kimbapsushi dedi ki...

Bir Eunhyuk hastasının mekanında ayıp olmuyor mu arkadaşım, hiç yakışıyor mu? Arkadaşın olsun, kanka olun, yoksa garışmam:P

Mikal Zia dedi ki...

aboovv. Butun en iyiler de kapilmis. Ben cok gec geldim herhalde :)

kimbapsushi dedi ki...

Ne yazık ki öyle. Ama her geçen gün yeni bir grup türüyor, umudunu kaybetme:P

Yorum Gönder