Subscribe:

27 Nisan 2012

Gong Yoo'nun Dövmesinin Anlamı Ne Olabilir?


Ünlü ve bir o kadar da yakışıklı oyuncu Gong Yoo askerden geldikten sonra durdu durdu ve bir başladı pir başladı diyorum. Kendisini yeni dizi ile ekranlarda izlemek için sabırsızlanan hayranları için bir de fotoğraf çekiminden kareler internet alemine düştü. Hem de bomba etkisi ile:)
25 Nisan günü ünlü fotoğrafçı kendi twitter hesabında Gong Yoo'nun bir kaç fotoğrafını paylaştı. Gong Yoo'nun purolu pozu, kendinden emin duruşu ve fit vücudu bir yana hayranlarının ilgisi çeken ve en çok merak uyandıran şey pantolonundan bir kısmı görünen dövmesinin devamında ne yazdığı oldu.

Şimdilik dövmede "I’m big enough" (Yeterince büyüğüm)  yazıyor gibi görünüyor ama daha devamı var mıdır? Varsa nedir? Yoksa bu söz ne anlama geliyor? bunlar akılları kurcalayan sorular. bu soruların cevabı ise Gong Yoo'da saklı ya da artık kim görürse dövmeyi onda:P 
Merak bir yana kendisine bu pozları için teşekkür ediyor ve devamını beklediğimi belirtiyoruz:)

Kaynak: allkpop

8 yorum:

Joey Potter dedi ki...

Sigara ya da benzer başka bir şeyle verdiği hiç bir pozu beğenmiyorum. 'I am big enough' yeterince büyüğüm de diziye ya da çocuk ruhuna gönderme olabilir diye düşünmekteyim.:) Fazla bakmayın gözleriniz bozulur. Bozulmazsa itina ile oyulabilir :P ::P

Astrea dedi ki...

Valla dövmenin yapılma yeri açısından bana hiç o anlamda gibi gelmedi ama neyse ahahah:P
valla göz bu engel olamıyorum canımcım napalım yazık bize hem bakalım azıcık:D

scarla dedi ki...

orda yeterince büyüğüm yazıyor değilim yazmıyor tatlım. Artık neden bahsediyorsa!

Astrea dedi ki...

ahaha yanlış yazmışım artık bilinçaltım nasılsa büyüğüm diye düşünüp değilim yazıyorum:p

Unknown dedi ki...

Astrea'ya katılıyorum. Dövmenin kavisi bana da pek sıradan şeyleri anımsatmadı sanki. :D

Allah sahibine bağışlasın. Ne diyelim.

Mikal Zia dedi ki...

Gong Yoo'dan butun dunyaya tokat gibi cevap o zaman.
Fakat bi dirty mind seysi oldugundan da suphelenmiyor degilim :)

Adsız dedi ki...

arkadaş bu nasıl bi haber? günah değilmi bize:( şu anda tavaya konmuş harlı ateşte erimek üzere olan tereyağı gibiyim... bunu bize yapma GONG! bu fotoğrafları çekenleri(yaşıyorlardır umarım) ayakta alkışlıyorum o kadar!...

Wi_Ri dedi ki...

dikkat bu resme direk bakmak göz hastalıklarına neden olabilir!

Yorum Gönder