Subscribe:

3 Nisan 2012

Jessica ve Lee Dong Wook Birlikteler mi?


Son dedikodulara göre Girls Generation'dan Jessica ve ünlü aktör Lee Dong Wook birliktelermiş. Biz de Kore basının yalancısıyız efendim, haber yalan çıkınca vay efendimhani birliktelerdi ne oldu yalanmış diye kızmayalım. Gerçi haberin sadece dedikodudan ibaret olması bizim daha çok işimize gelir, Lee Dong Wook'tan söz ediyoruz burada lütfen ama...

Diye dedikodu girişimizi yaptıktan sonra haberin ayrıntılarına geçelim:
Jessica ve Lee Dong Wook bu görüntüleri Komedyen Jung Joon Ha'nın doğum günü partisinden, davetliler arasında olan ikilinin yakınlaşması dikkatleri çekmiş ve birlikteler haberleri çıkmaya başlamış. bunun üzerine ikinin de şirketinden açıklama gelmiş.
Ünlü oyuncunun ajansı King Kong Entertainment, ikilinin dizi sayesinde tanıştıklarını ve uzun süre sonra ilk kez görüştüklerini aralarında romantik bir ilişkinin olmadığını söylemiş.
SM Entertainment' da söylentileri yalanlayarak ikilinin partide tesadüfen karşılaştığını söylemiş.

Bu birlikteliğin gerçek olup olmadığını zaman gösterecek diyor ve gerçek olmamasını ümit ediyoruz :D
Kaynak:allkpop

2 yorum:

kimbapsushi dedi ki...

Gerçek olduğuna inanıyorum zira bu ilk değil. Daha önce de dizi setinde ve ödül töreninde falan samimi görüntüleri çıkmıştı, Dong Wook'u başroldeki kızla hiç o şekilde görmedim. Jessica'yı da hiç sevmem, adının anılmadığı insan da kalmadı. Umarım yalandır diyorum:D

Astrea dedi ki...

Ben de gerçek olduğunu düşündüm diğer fotograflarda mekandan birlikte ayrılıyorlar, tesadüfen karşılaşmışmış diyorlar bir de hııh yemezler:P

Yorum Gönder