Subscribe:

1 Nisan 2012

EXO Showcase ve Mini Albüm "MAMA"


31 Mart gecesi büyük bir törenle EXO tanıtım gecesini gerçekleştirmiş bulunmakta. Gecenin sunuculuğunu da Super Junior'dan LeeTeuk yaptı. Gecede şarkı ve dans gösterileri arasında Teuk, sorularıyla üyeleri arada terletse de onlar halinden memnun görünüyordu. Böyle olaya bizzat şahit olmuşum gibi konuştuğuma bakmayın, ben de bölük pörçük videolardan ve tumblr'daki  gösteriyi izleyip Korece bilen kişilerin İngilizce çevirileri sayesinde öğrendim. Çok tatlı konuşmalar geçse de aklımda kalanlar: "Sizce gruptaki üyelerden Siwon kadar yakışıklı olan kim?" sorusuna tüm üyeler Kris diyor. Buna biraz şaşırdım çünkü Kris'ten daha yakışıklıları vardı, hayır hayır Kris'i öne çıkarmayın Siwon'un ünü bana yetiyor, lütfen rica ediyorum:P Ayrıca hani Su Ho'nun lakabı "ikinci Siwon'du" Noldu ona? Bir de Beakhyun "Kimle yakın olmak isterdin." sorusuna Kris demiş. Sana katılıyorum Beak'ciğim^^
Öhöm öhöm haberi kişiselleştirmeye başladım, hemen resmileşeyim:P


Bir bölümde üyeler sunbaelerine yardımları için teşekkür ediyor ve en çok teşekkürü tabi ki Super Junior ve DBSK alıyor. Yine Kris'ten bahsedeceğim (elden bir şey gelmez gönül bu:P) Kris, Yunho'ya ona dans konusunda yardımcı olduğu için çok teşekkür ediyor.
Lay grup üyelerinin yurt hayatının nasıl gittiği sorulunca "Tao'nun yalnız yaşadığını" söylüyor.
En unutulmaz anlarının ne olduğu sorulduğunda Kris, hayranları ile buluştukları bugün olduğunu söylüyor.
Suho, Tao'dan korktuğunu ama aslında Tao'nun sevimli biri olduğunu söylüyor.

Biraz da şarkılardan bahsetmek gerekirse:

*İlgi çeken şarkılardan biri olan ve de kesinleşen haberlere göre 9 Nisan'da çıkacak mini albüme de ismini veren "MAMA"


*Bir de SM Entertainment'in kendi youtube hesabında yayınladığı tüm showcase'in özeti var. Onun dışındaki videolarda görüntü kalitesi pek hoş değil ama SM, HD izlemek isteyenler için 5 Nisanda tüm showcase'i yayınlayacağını haber vermiş^^ İşte bu güzel bir haber:)

5 yorum:

Mikal Zia dedi ki...

Mama'yi cok sevdim. yeni bir fan girl doguyor. fan ahjumma ya da.

Mikal Zia dedi ki...

Bir de sanki Tvxq'nun vokaline, yeni tarzina cok mu benziyor ne? D.O'nun sesi Changmin ile , Baek Hyun'un sesi de Yunho ile cok benzesiyor. Dinlenebilecek iki grup demek oluyor bu.

Astrea dedi ki...

Ben buraya yorum yazmıştım vakti zamanında ama göndermeyi unutmuşum heralde:D Demiştim ki;
Ben de mama'yı pek sevdim, biz fangirl yerine fan noona falan oluruz yaa ahjummaya kadar gitmeyiz bence ahaha

Hıım şarkının baskın söylenen yerleri ve bağırmalı yerleri bakımdan benzetmiş olabilirsin ama ben pek benzetemedim. (Yalnız şarkıyı nasıl tarif ettim öyle:P ) D.O'da Changmin gibi çığırmaları güzel yapıyor ama Changmin gibi olmasına daha çok yolu var bence:)

Mikal Zia dedi ki...

What is Love ve Before U Go'daki vokalleri benzemis. Ses titretmeleri, nagmeler, cigirislar falan ayni. Tvxq daha once dinlemedigim icin Exo'nun bu tarzi bana yepisyeni gibi gelmisti tabi ama demek abilerini ornek aliyorlarmis :) Iyi ya, cok sevdim ben.
Baslikla alakasiz olarak : Befor U Go klibinde ne yapmis bu ikili yahu. Yunho'nun oyle cok etkileyici bir yuzu yok ama gozlerimi alamadim adamdan. Kendine olan efil efil guveninden oturu mu acaba :)

Astrea dedi ki...

Aa bak şimdi sadece bu iki şarkıyı düşünce benziyorlar, sendeki iyi dikkat haha :D
Before U Go'yu çok dinledim ama hiç What is Love ile birlikte düşünmemiştim:)
Haha DBSK'dan en sevdiğim üyedir Yunho, yakışıklı değildir ama karizmatiktir. Kendine olan güveninden olabilir bence de:)

Yorum Gönder