Subscribe:

31 Mayıs 2012

"Big" Afiş ve Posterlerini Yayınladı.


İzleyiciyle buluşmasına bir hafta kala "Big" dizisi tanıtım poster ve afişlerini yayınladı. Ağız sulandıran oyuncu kadrosu ve altın kalem senaristleriyle "Big"'in bu sezonun en bomba yapımı olacağından şüphemiz yok.

 Unutma gafletinde bulunanlara hatırlatalım başrollerini Gong Yoo,Seo Yoong Jae ve Miss A'den Suzy'nin paylaştığı dizi Hong Sisters tarafından yazılıyor ve 30 Yaşındaki bir adamla 18 yaşındaki bir  gencin ruhlarının yer değiştirmesini anlatıyor.



Kaynak:Soompi

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Seyy miss a grubun ismi kızın adı suzy

kimbapsushi dedi ki...

Arkadaşımız kız gruplarıyla pek ilgilenmez de:) Düzelttik.

Unknown dedi ki...

Ben blogunuzu çok beğeniyorum çok kaliteli çeviriler yapıyorsunuz falan herkes yapmaz bende denemiştim zor gerçekten yapması ama ortaya çıkan çok güzel herkes blog yazamıyor gerçekten bende yazamıyorum :D

Oppamania dedi ki...

İlgimi Çekmez :) haberdede öyle girmişler ondan yanlışlık oldu :/

kimbapsushi dedi ki...

@Tembel Agasshi
Çok teşekkür ederiz güzel sözlerin için, elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz:)

@Oppamania
Sayın mesai arkadaşım, hep erkek grubu nereye kadar, rica ederim kız gruplarıyla da ilgineniniz:P

Oppamania dedi ki...

@Tembel Agasshi
Çok teşekkürler yakında takipcilerimizinde Bloga katılımıyla daha da güzel işler yapacağız inşallah

@kimbapsushi
Ben öyle ilgimi çok dağıtamıyorum.Hatta bir tek Arashi ile ile ilgilenmekten buralara gelemem bile bir başarı XD

Yorum Gönder