Subscribe:

1 Haziran 2012

Kim Kyu Joong'a Asker Yolu Göründü


Dağıldığı söylentileri dolaşan idol grubu SS501'in sevilen üyesi Kim Kyu Joong'a asker yolu göründü. Kyu Joong 1 Haziranda kendi websitesinden yayınladığı mektupla askere gideceğini açıkladı.

Mektubunda duygularını şu kelimelerle kağıda dökmüş Kyu Joong;

"Merhaba ben Kyu Jong
Zaman nasılda uçup geçiyor değil mi? Daha dün debut yapmışım gibi geliyor oysa ki.Umarım hepiniz iyisinizdir. Size bu mektubu Temmuzda Askere gideceğimi söylemek için yazıyorum.Bunu benden duymanızı istedim..”






"Sahneye çıktığım ilk günden bugüne beni hep desteklediniz.Hep yanımda oldunuz.20'li yaşlarım sayenizde mutlu ve eğlenceli geçti. Bilirsiniz kimseye borçlu kalmayı sevmem. Bende sizlere güzel anılar sağlamak isterim hadi birbirimize borcumuz kalmasın diye buluşalım. 3 Haziranda buluşup kahkaha ve mutluluk dolu yeni anılar yaratalım. Gelecekte daha da güzel zamanlar yaşamamız dileğiyle.Teşekkürler. Mutlu olun"

Temmuzda askere gidecek olan Kim Kyu Joong 3 Haziranda mektubunda da bahsettiği gibi bir fan buluşması yapıp hayranlarıyla vedalaşacak.



Kaynak:Soompi

1 yorum:

elifnur dedi ki...

Ayy kötü oldum. Fan toplantısında ss501 üyeleri falan da gelmişti öyle bir haberin üstüne bu :(

Yorum Gönder