Subscribe:

21 Haziran 2012

Super Junior 6. Albüm İlk Teaser Fotoğrafı Eunhyuk'tan, Sexy, Free & Single?



Burada tüm haberci kimliğimi(!) şunu bunu bir kenara bırakıyorum. Bu yazıda kahrolası fangirl kimliğimi geçiriyorum sırtıma. Bilen bilir bu maymuna nasıl bayıldığımı, en kıymetlim olduğunu. Gecenin bir yarısı ilk teaser fotoğrafı ondan gelince ne yapaydım, sakin mi kalaydım? Tanrım, yaşanmamış ergenliğimi bana geri ver!

Tamam ciddileşiyorum. Suju'nun 6. albümü -ki ismi "Sexy, Free & Single olarak açıklandı- 1 Temmuzda internette, 4 Temmuzda ise müzik marketlerde satışa sunulacakmış. Temmuz başında döneceklerini biliyorduk zaten. Tabi ki o güne dek teaser fotoları ve videolar ile bizimle oynayacaklar ama ben bundan şikayetçi miyim? Hayır. Sonunda "Sexy, Free and Single"dan nefret de etsem-ki imkansız, şu içimde çiçekler açtıran ve bir yerlerde bir güvercinin ağlamasına ya da bir çiy damlasının..pardon ne diyordum. Yani her şekilde sevdim ben bu işi. Fotonun bana gönderdiği subliminal mesajlardan hiç bahsetmeyeceğim (gerçi bilinçaltısı falan kalmadı işin), yoo ağzımdan alamazsınız. Sıra sende Donghae tatlım.

Not:Hyuk'un saçları peruk, şu anda kısa, siyah saçla dolanmakta kendileri. ELF bilir ki Suju teaserda başka, klipte bambaşka konseptlerde takılabilir yani buna benzer bir şey gelmeyecek. Normalde son halleri şu şekilde.



Bakalım diğerleri nasıl peruklar tatmış, hangi çiçeklere sarmalanmışlar?

Kaynak:Bir ELF (sjissj)


0 yorum:

Yorum Gönder