Subscribe:

24 Haziran 2012

Lee Seung Gi 2012 Londra Olimpiyatlarında


Bizim tombik yanak (aslında benim çaktırmayın) yeter artık oyunculuk, şarkıcılık sıkıldım demiş ve olimpiyatlara katılmaya karar vermiş hatta bunun için Kore'den İngiltere'ye koşarak uzun mesafe koşuda ne kadar iyi olduğunu kanıtlamış ama malesef Türkiye'den geçip kestirme yapmak yerine bu sıcakta Rusya üzerinden koşayım demiş (?) 

"Tabi tabi" dediğini duydum hemen gerçek habere geçiyorum:)

Lee Seung Gi 2012 Londra Olimpiyat meşalesini taşımakla görevlendirilmiş. Nereden çıktı bu derseniz, Samsung olimpiyatların ana sponsoru olmuş ve meşaleyi taşıyacak kişiyi o belirmiş. Onlar da en iyi Samsung yüzü Lee Seung Gi'dir diye düşünmüş olacaklar ki onu seçmişler. (Hatırlarsanız Samsung Buzdolabı reklamlarında boy göstermişti.) 

İkinci Lee Seung Gi haberimizde twitterda bir hayranın paylaştığı fotoğrafla ilgili. 


Haberin giriş cümlesi Lee Seung Gi sadece "ulusun küçük kardeş" değil, "dünyanın küçük kardeşi" olmuş. (Bir de dünyayı karıştırıp benim başıma iş açmayın yaa, ne küçük kardeşi enişteniz o asdsasd)
Öhöm öhöm yine haberden saptık, geri dönelim:
Fotografı paylaşan Polonyalı hayran "Biz yakışıklı ve uzun Lee Seung gi ile fotoğraf çekildik." demiş. Hadi yakışıklı kısmını anladım da neden uzun diye belirttin yavrucum, sizin oranın erkekleri çok mu kısa anlamadım ki?
Neyse haberin devamın da Lee Seung Gi'nin ne kadar yakışıklı olduğunda ve orda ki kızların ona hiç yakışmadığından bahsediyor. (evet kıskançlıktan uydurdum) 

Kaynak: allkpop



1 yorum:

Adsız dedi ki...

lee seung gi severim kendisini

Yorum Gönder