Subscribe:

5 Mayıs 2012

JYJ'den Jaejong'un Kız Kardeşi Albüm Çıkarmaya Hazırlanıyor


Jaejong'un kız kardeşi abimden neyim eksik demiş ve albüm hazırlıklarına girişmiş. (Neyin mi eksik? Hımm bir düşünelim ovv çokmuş eksik olmayanları saysak daha iyi olur sanırım:P Çok kötü gördüm kendimi:P Kendimi kınayıp habere devam ediyorum. )
Bu albüm işi yüzünden endişeli olan Jaejong'un biyolojik annesi twitterdan düşüncelerini dile getirmiş.(neden biyolojik diye vurgulamışlar haberde bilmiyorum. Yoksa evlatlık durumları falan mı var? Bilen yorum bırakırsa müteşekkir olurum) Yapımcıların  kızının maknae olmaya çok uygun olduğunu söylediklerini ama tecrübesiz olduğu için endişelendiğini söylemiş. (arkasında koskoca Jaejong var teyzecim sen hiç dert etme:P) Bu arada maknae dediklerine göre bir grupta yer alacak.
Kaynak: allkpop

3 yorum:

meli dedi ki...

Evet JJ evlatlık gerçek ailesi ünlü olduktan sonra ortaya çıktı albüm çıkarcak kız en küçük ve biyolojik kardeşi :)

Adsız dedi ki...

Jaejoong evlatlık verilmiş o yüzden özellikle belirtiyorlar biyolojik annesi diye hatta ünlü olduktan sonra gerçek ailesini bulmuş diye biliyorum
Haber için teşekkürler^^

Astrea dedi ki...

İkinize de çok teşekkür ederim bilmiyordum, haber de biyolojik diye vurguladıkları için dikkatimi çekti demek bu yüzdenmiş.
Sayenizde benim gibi bilmeyenlerde öğrenmiş oldu;)

Yorum Gönder