Subscribe:

29 Mayıs 2012

Gong Yoo'dan Oyuncu Arkadaşlarıyla İlgili Yorumlar


Bildiğiniz gibi Gong Yoo yıllar sonra (!) aramıza bir dizi ile dönüyor. Hal böle olunca dizi hakkında çıkan en küçük bir haberi bile atlamadan takiptedyiz. (bir adım gerindeyiz Gong bizden kork:P ) 
KBS 2TV'de 4 Haziran yayınlanmaya başlayacak olan "Big" dizisi için bugün Kore'de basın toplantısı yapılmış. Toplantının konsepti "En kötü kim giyinecek?" olmalı zira bu üçlünün her birinin birbirinden kötü giyinmesini kimse açıklayamaz. Neyse konumuzdan sapmadan mevzuya geçelim yoksa Gong Yoo'nun ceketi ve içine giydiği anlam veremediğim sarı şey hakkındaki düşüncelerimle burada bir destan yazabilirim.

Efendim Gong Yoo'ya sormuşlar (fıkra başlangıcı gibi oldu) oyuncu arkadaşlarınla çekimler nasıl gitti? Suzzy ile şimdiye kadar hiç çekim yapmadığını sonunda bir sahne çektiklerinin ve oldukça temiz oyunculuk sergilediği söylemiş.
Lee Min Jung ile ise daha önce bir reklam çekimi yaptıklarını ama o zaman pek konuşma fırsatı yakalayamadıklarından bahsedip bu çekimlerde daha çabuk kaynaştıklarını ve birlikte oynamanın rahat olduğunu söylemiş. 
Lee Min Jung ise Gong Yoo hakkında beklemediği şekilde komik ve eğlenceli olduğunu söylemiş. Daha önce onun çok düzenli, titiz bir imaj çizdiğini ve OKB olabileceğini düşündüğünü ama gerçekte çok dağınık olduğunu söylemiş.. (Obsesif Kompulsif Bozukluk'tan bahsediyor ama fazla abartmış, temizlik hastası falan demek istemiş sanırım.)

4 Haziran gelince biz de göreceğiz bakalım birlikte rahat mı oynuyorsunuz, temiz bir oyunculuk mu sergilemiş... böle konuşması kolay hanımlar beyler:P

Kaynak: allkpop (Osen)


3 yorum:

winpohu dedi ki...

yazı gong yoo haber bir tarafa bu eğlenceli üslup için seni tebrik ediyorum çok güzel kıvırıyorsun bu işi usta muhabirler gibi oldun :)

ve gelelim olum bu kıyafet nedir . giyindikten sonra hiç mi bakmadın aynaya . neyse biz seni böyle de seviyoz :)

Astrea dedi ki...

Haha çok teşekkür ederim :)
Yazarken kendim eğleniyorum size de yansıtabildiğime sevindim:)
Ah ah sorma hele o içindeki sarı şeyde eşortman çıkarsa ne diyim ben sana Gong :D

La Fea dedi ki...

Ben dedim çok yakışıklı olma kıskanırım beni katil etme dedim :P Sözümü dinlemiş kuzu :)

Yorum Gönder