Subscribe:

4 Mayıs 2012

TVXQ Yunho'nun Çocukluk Hayali Neymiş?


MBC'nin ünlü tartışma programı (hem kelime anlamı olarak ünlü hem de ünlülerin katıldığı bir tartışma programı olduğu için ünlü dedim. Burada bir edebiyat sanatı var ama neydi? ) bu hafta SM Entertainment'ten konuklarını ağırladı.
TVXQ’dan Yunho ve Changmin, Super Junior‘dan Eunhyuk ve Leeteuk, Girls’ Generation‘dan Seohyun ve Tiffany'nin konuk olduğu programa önce kendini tanıtma merasimi ile başladılar. (gerek varmış gibi^^) Bu haberde sadece Yunho'dan bahsedeceğimiz için onun "Ben  TVXQ'nun karizması, U-Know Yunho" diye kendini tanıttığını söylemeden duramayacağım. (Haksız sayılmazsın Yunho'cum)
Ünlülere çocukluk hayalleri sorulduğunda Yunho, "Benim çocukluk hayalim savcı olmaktı. Sanırım akrabalarımdan biri avukat olduğu için bunu düşündüm. Şarkıcılığa adım attığımda ailemin karşı çıkmasının nedeni buydu." dedi.
Eunhyuk ve Leeteuk bu itirafa "Senin kariyerinin savcılık olduğunu düşünmüyorum." diye yorumda bulundular. (Şahsen ben de düşünmüyorum ama olsaydı iyi bir savcı olacağı kesindi, diye bir övgüler bir iltifatlar edeyim:D )

Kaynak:allkpop

0 yorum:

Yorum Gönder