Subscribe:

8 Mayıs 2012

Hello Venüs, İlk Klipleriyle Görücüye Çıktı^^


Pledis Entertainment'in yeni kız grubu Hello Venüs, adlarına yakışır bir albümle çıkış yaptılar. 6 üyeden oluşan grubun çıkış parçaları "Venüs" için bir klip yayınlandı bile^^
Yooara, Yoonjo, Lime, Alice, Yooyoung ve Nara olamak üzere 6 kişiden oluşan grubun ilk şarkılarını hep birlikte dinleyelim:



Klibi izledikten sonra grup hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Kaynak:allkpop

Şahsen şarkı hakkında pek bir şey söyleyemeyeceğim. Yani ne çok beğendim ne de  beğenmedim, ikisinin ortası diyelim:) Ama klipte kullanılan renkleri çok sevdim:) Nil yeşili saçlı olan kızı sevdim bir de adı Lime, grubun rapperıymış. Sarı saçlı olan Alice, diğerlerini bilmiyorum zamanla öğreniriz. (Grupta değişik saçlı olmanın faydaları bu olsa gerek:P) Bir de NU'EST'i gördüm klipte:) Aklıma gelmişti artık adet oldu şirketlerin yeni gruplarını birbirlerinin kliplerinde oynatması:D

0 yorum:

Yorum Gönder