Subscribe:

26 Mart 2012

Full House 2'den Fotoğraflar Gelirken Belirsizlik Sürüyor


Uzun zamandır, hatta hiç de abartı değil yıllardır, Full House'un devamının çekileceği söyleniyor malumunuz. Tabi ki bu bir spin-off proje yani ikinci sezon falan değil, tek bildiğimiz orijinal yapımla bir şekilde bir ilişkisi olacağı. Ancak bunun tam olarak ne şekilde olacağı hala gizemini koruyor.

Öncelikle hala bilmeyen varsa, Full House 2004 yapımı ve Kore Tvlerinde fırtınalar estirmiş romantik komedi türünde bir dramadır. Üstelik başrollerinde Rain ve Song Hye Kyo gibi iki yıldız vardır ki bu diziyle yıldızlarını parıl parıl parlatmışlardır. Dizide Rain ünlü bir yıldızı canlandırırken, Song onunla anlaşmalı bir evlilik yapan ev arkadaşını canlandırıyordu.


Full House 2'nin kadrosu da bir süre önce kesinleşti, No Min Woo ve Hwang Jung Eum. Yazı boyunca görmekte olduğunuz fotoğraflarda ise ikiliyi bir hendekten çaresizce bakarken görüyoruz. Hikayeye göre No Min Woo'nun canlandırdığı karakter ünlü bir yıldız ve fotoğraf çekimi için kendisini ormanda buluyor. Hwang Jung Eum ise onun stilistini canlandırıyor. Jung Eum'un karakteri kedisini ararken kendisini hendekte buluyor.


Dizi ile ilgili belirsizliğini koruyansa Kore'de yayınlanacağı tarih. Japonya'da bile Mayısta yayınlanacağı açıklanışken, Çin yayın haklarını almışken hala Kore'de yayınlanacağı tarih ve kanal belirsizliğini koruyor. Böylesine popüler bir yapımın devam projesinin ilgi çekmemesi gerçekten ilginç.

Gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğiz, takipte kalın.

Kaynak: Dramabeans

7 yorum:

Astrea dedi ki...

Belki de bu belirsizlikte reklam taktiğidir, önce herkes yayınlanacağı kanalın belli olmadığını konuşacak sonra yayınlanmasına yaklaşık açıklanınca herkes o kanaldan bahsedecek falan :D
ahaha iyice senaryo yazdım ama Koreli'lerin reklam ve tanıtım fikirleri çok ilginç bu da olur mu olur:D

Oppamania dedi ki...

Yanlız ne karın ağrısı yaptılar diziyi 100 yıldır başlayacak. Bide Min Woo'nun o dibi çıkmış Hyun Joong çakması saç rengi beni benden aldı hislendim içime kapandım

tarih84 dedi ki...

inşallah bir şeye benzer, devamlara karşı bir yapım var.

Soubi dedi ki...

Rain den sonra Min Woo nun bu rolün üzerinden başarıyla kalkabileceğinden şüpheliyim açıkçası.

Adsız dedi ki...

Hiç Böyle Birşeye Kalkışmamalılardı Bence Rain Gibi Bir Dünya Yıldızı Oynamıştı İlk Versiyonda Yanındada Korenin En Güzel Aktrislerinden Song Hye Kyo Vardı Ve Çok İyi Uyum Yakalamışlardı Zaten Dizinin Reyting Ortalamasıda 39'Muş Yayınlandığı Her Hafta 1.Olmuş Gelmiş Geçmiş En Çok İzlenen Dizilerden Bir Tanesi Madem 2.'yi Çekeceklerdi O Zaman Paraya Kıyıp Rain Ve Song Hye Kyo İle Anlaşmalılardı Ama İkiside Sıcak Bakmıyordu Tabi

Adsız dedi ki...

suyunu cıkarmasalar olmaz yani.
mis gibi bitmiş bitmeden önce de sıkmıştı full house 2 nin alemi ne . bu bile bir sekilde rain uzerinden tutunmaya calısmak ya neyse

Adsız dedi ki...

İlk bölümü az önce izledim ve müthiş bi hızla çarkısını nerden bulabilirim diye internete daldım. Ve açıkcası yorumları okurken hayal kırıklığına uğradım.

Tamam ilk sezonunda müthiş Rainimiz olabilir ama bu dizi sadece benzer hikaye olması (evli taklidi,nişanlı taklidi vb. ) yüzünden sezon 2 olarak geçiyor ve GERÇEKTEN ilk bölümde beni benden aldı.
Uzun zamandır heyecanla beni bağlıycak dizi arıyordum buldum öneririm diyebilirim :) Tabii ilerliyen bölümler ne dedirtir bilmiyorum ama...

Ayrıca ilkinde Rain başlatmış suyunu öıkarmasalar gibi yorumlarda yanlış bence iyisiyle kötüsüyle devam ederek oluşturuyorlar yeni dizileri hatırlatırım. Rain oynamıştı ilkinde diye sezon 2 ye başka ünlü gelemez mi yani ?

Yorum Gönder