Subscribe:

8 Mart 2012

EXO'dan İkinci Prolog Single:"History"


Bir ara SM'nin EXO'yu tanıtım videolarında yaşatacağını hiç albüm çıkarmayacağını düşünüyordum ama neyseki ilk adımlar, prolog singler geldi de içimiz rahatladı. Bildiğiniz gibi "prolog" ön söz, giriş" demek, "prolog single" da albümden önce gelen tanıtım single'lı oluyor. Bir nevi tüm grup üyeleri görücüye çıkıyor.

EXO tanıtım videolarında olduğu gibi tek single ile yetinmeyip 2 giriş single'lı hazırladı. Korkarım ki devamı gelecek:P Tam albüm tarihi kesin olmasa da çok yakında olduğu söyleniyor. 

Neyse albüm çıkana kadar elimizde ki videolarla yetinelim diyerek videolara geçiyorum. 
Son bir not: Grup Korece (K), ve Mandarin Çincesi (M) olarak iki albüm yayınlayacak. 

İlk prolog: "What is Love"


İkinci prolog: "History" Korece


"History" Çince


En son not: Bu grubu ve şarkılarını pek çok ama pek çok sevdim. :D

Kaynak: allkpop

0 yorum:

Yorum Gönder