Subscribe:

22 Aralık 2011

SM Entertainment Yeni Grubu EXO'nun İlk Tanıtım Videosunu Yayınladı


SM Entertainment (Super Junior, SHINee, SNSD vb. grupları pop dünyasına kazandıran şirket) bir süre önce şirketleri bünyesinde yeni boybandlerin çıkış yapacağını duyurmuştu ve ilk teaser(tanıtım videosu) geldi. Teaser'da grup üyelerinden Kai görünüyor.

Yeni çıkacak grupların adları EXO-K ve EXO-M olacak ve eş zamanlı olarak biri Kore'de diğeri Çin'de aynı parçayla çıkış yapacaklar. Gruplarla ilgili bilgilerimiz de ne yazık ki bu kadarıyla sınırlı. 

Yayınlanan Teaser'dan henüz ismini bilmediğimiz parçanın hafif tempo bir R&B parçası olduğunu görebiliyoruz. Karanlık bir havaya sahip tanıtımdan yola çıkarak, şarkının videosunun da buna benzeyeceğini kestirebiliriz. Teaserda grup elemanlarından ilk tanıdığımız yüz olan Kai'yi dans ederken görüyoruz. Şahsen hiç acemi durmuyor, umuyorum ki grubun kalanı da böyledir. Bir de isminden Japon olabileceği izlenimini edindim ancak hiç emin değilim.

SM bünyesindeki sanatçı ve grupları düşünürsek, EXO'nun tutacağı ve çok sevileceğini tahmin etmek zor değil, yine de asıl çıkışı beklemek gerek. Gelişmeler için bizi takip edin, tanıtım videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.


Kaynak:Soompi

4 yorum:

ShiNn_Min dedi ki...

Yeni grup demek yeni oppalar demek hepimize hayırlı uğurlu ve yolları açık olsun:)))
Ve ve şimdi burda klibin güzelliği şarkının güzelliği 2. hatta 3. planda öncelikle bu bebeler ne kadar güzel hangisi iş yapar görmek gerek:)))Ayrıca bunların yaşı nedir arkadaş meraklandım şimdi...Saçmalana saatlerimdeyim...

Teaser fena değil umarım şarkıda klipte güzeldir...Ben suda dans edilen kliplere bayılıyorum dk bir bu açıdan beğendim devamını bekleyip görelim:)

Dolunay dedi ki...

İsmi bende de ''Japon mu bu ya?'' diye düşündürmedi değil ama pek zannetmiyorum. Sahne adı olabilir bu.
Bu arada aynı şarkıları farklı dillerde söyleyecek 2 grup bi tek bana mı gereksiz geldi acaba? Yani bi grup aynı şarkıyı bi kaç dilde söyleyebiliyordu işte. Nasıl para kazanacağı şaşırdı sanırım SM :P
Bi de bu Kai'ye ikinci Taemin dedim gitti, çok benzemiyorlar mı? Hem görüntü, hem dans kabiliyeti olarak..

kimbapsushi dedi ki...

Aslında başta ben de gereksiz buldum zira Suju tek başına hem Çin hem Japon piyasasına, yani tüm uzak doğuya yetiyor ama hem Kore'de hem Çin'de büyük bir pazar olduğundan ticari olarak akıllıca bir hamle, eh sonuç olarak müzik "şirket"lerinin en önemli gayelerinden biri de para kazanmak olduğundan çok da tuhaf değil:D

Oh Yoon Joo dedi ki...

İyi görünüyor efendim buyursun gelsin bekliyoruz saygılar (:

Askerde ki Rain beyleri aratmayacak gibi, atlet falan da yırtabiliyor mu acaba :P

Yorum Gönder