Subscribe:

21 Aralık 2011

JYJ Laneti


Bugün JYJ cephesinden pek de mutlu haberler gelmedi ve günü sağlam tamamlayan bir tek Yoochun oldu sanırım, ona da nazar değmesin diyoruz. JYJ hayranları her duydukları haberle yeni kalp sarsıntıları geçirseler de neyse ki durum ciddi değildi.

İlk olarak Jaejoong üstteki fotoğrafı paylaştı ve tweetinde şunları dedi, "Sanırım sağlıklı kalmayı beceremiyorum. Millet, siz sağlınıza dikkat edin." Hayranları gözünde ciddi bir sorun olmadığını görseler de telaşlanmaktan kendilerini alamadılar.

Ardından Junsu bir gün içinde bu kadar heyecanı az görmüş olacak, yerde uzanan bir fotoğrafını paylaşıp şunları yazdı, "Bayılmak üzereyim...şimdi saunadan çıktım ve serinleme odasına geçtim. Bayılacak gibi hissediyorum." Muhtemelen sıcaktan fenalaşsa da, bu görüntü hayranları üzmeye yetti.

Koreli ünlüler arasında bu tür fotoğrafları paylaşmayan yok denebilir. Peki siz ne düşünüyorsunuz? Sizce bu tür resimler paylaşılmalı mı?

Kaynak:Allkpop

1 yorum:

tarih84 dedi ki...

Yoo eun hye da hastaneden paylaşmıştı bilemiyorum ki haber basında yer almış olsa o zman eklesinler korkmayın ben iyiyim diye ama haberi kendileri servis edince benim gözümde ciddiyeti gidiyor reklama mı ihtiyaçları var sanki

Yorum Gönder