Subscribe:

21 Aralık 2011

Shindong'dan Oppa Oppa'ya Yeni Klip


Shindong'un bugünlerde canı sıkılmış olacak ki grup arkadaşları Eunhyuk ve Donghae'nin Oppa Oppa adlı parçasına yepyeni bir video çekmiş.

Can sıkıntısı işin şakası tabi ki, Shindong arkadaşlarının yanında olduğunu bir kez daha göstermiş oldu. Klip, Eunhae performansları ve sahne arkası görüntülerinden oluşuyor. Bu video için özellikle çekimler de yapılmış. Ayrıca kamera arkası ekibinin bir kısmını, hatta f(x)'ten Donghae'nin deyimiyle "Mini Donghae" olan Amber'ı bile görüyoruz.

Eğlenceli videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Çoh beğendim bu klibi ben (: Bıyık altı gülerken dans eden oppa insanı daha sevimli görünüyor ^^

Mikal Zia dedi ki...

GD'nin uluyusu "aauuwww", T-ara'nin Roly Poly'si ve 2NE1 I'm The Best'in dansiyla ortaya birseyler cikmis gibi.Abarttim mi cagrisimi? bir tek ben mi boyle dusunuyorum acep?

kimbapsushi dedi ki...

GD'nin uluması değil, başka ve daha eski bir dans parçasına gönderme o, zaten şarkıda pek çok gönderme var. Yine çok eski 70lerden bir disko parçasına doğrudan gönderme yapılmış, I'm the best dansını çok iyi bilirim ama bir ortak nokta bulamadım, aynı şekilde Roly Poly de. Dans hareketleri zaten genel anlamda birbirine benziyor bu türde, sonuçta bir sınırı var :D Pek çok Kpop grubu birbirine benzeyen figürler kullanıyor.

Mikal Zia dedi ki...

En cok ta Roly Poly'i cagristirdi bana danslari.Sarki guzel ve eglenceli olmus ama 70lerin disko konsepti ilk T-ara'nin fikriydi zannedersem.(-ki sarki igrencti bence :)

kimbapsushi dedi ki...

Ben ortak nokta bulamadım, disko konsepti fikri T-ara'dan da öncelerine gider ona bakarsak ama illa bir şeye benzetmek istiyorsan sen bilirsin:)

Yorum Gönder